Senior Key Account Manager (Team Leader)
Sprzedaż

Senior Key Account Manager (Team Leader)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

team leader

sprzedaż B2B

rekrutacja IT

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Senior Key Account Manager (Team Leader)

Miejsce pracy:  Praca hybrydowa z biura w Warszawie (zależna od wyników zespołu-max. 3 dni pracy z biura w tygodniu, podczas wdrażania nowej osoby dwa tygodnie pracy stacjonarnej) 


Twój zakres obowiązków:


  • Zarządzanie pracą zespołu i dbanie o zapewnienie wsparcia współpracownikom;
  • Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników do zespołu;
  • Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych w zakresie Outsourcingu i Rekrutacji IT, a także tworzenia dedykowanych Centrów Deweloperskich;
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów;
  • Budowanie i podtrzymywanie profesjonalnych i partnerskich relacji z Klientami;
  • Zapewnienie spójności komunikacyjnej oraz przejrzystości dokumentacji w relacjach z klientami B2B;
  • Ścisła współpraca z Działem Rekrutacji w celu zapewnienia najwyższej jakości usług;
  • Monitorowanie rynku i analizowanie trendów w branży IT, aby dostarczać klientom najbardziej aktualne i efektywne rozwiązania oraz brać czynny udział w  wyznaczaniu i realizacji planów rozwoju firmy.


Nasze wymagania:


  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem min. 2- 3 osobowym.
  • Minimum pięcioletnie doświadczenie w sprzedaży B2B (w obszarze Rekrutacji IT, Outsourcingu, Team Leasingu, Projektów IT);
  • Udokumentowane sukcesy sprzedażowe w pozyskiwaniu nowych klientów oraz rozwoju relacji biznesowych;
  • Doświadczenie w kompleksowej obsłudze kluczowych Klientów (sporządzanie umów, negocjacje ich warunków, ocena ryzyka);
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Chęć i motywacja do podejmowania własnych inicjatyw;
  • Zaangażowanie, samodzielność i efektywność w działaniu.
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym kontakt z klientem i jego bieżącą obsługę;


Mile widziane:


  • Znajomość sektora BPO i SSC w Warszawie;
  • Wyższe wykształcenie (najchętniej profil ekonomiczny, zarządzanie lub kierunki ścisłe, biznes, studia
  • podyplomowe, MBA).


Oferujemy:


  • Pracę hybrydową 
  • Elastyczne warunki zatrudnienia (umowa o pracę/ umowa zlecenie/ B2B)
  • Elastyczne rozpoczęcie pracy w godzinach 8-9, ale rozumiemy, że są sytuacje losowe
  • Dofinansowanie do pakietu medycznego Enelmed oraz karty Multisport
  • Budżet szkoleniowy + dodatkowe dni wolne na poczet szkolenia