Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta
Miejsce: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 7 (woj. śląskie)
Zakres obowiązków:
- kompleksowa koordynacja czynności biurowych i administracyjnych, jak np. planowanie terminów, zarządzanie flotą, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, obsługa urządzeń biurowych,
- administracja kosztów centrali,
- opieka nad gośćmi,
- organizacja i przygotowanie spotkań,
- współpraca z działem księgowości oraz działem kadr.
Nasze wymagania:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, dokładność, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- umiejętność ustalania priorytetów i zorientowanie na poszukiwanie rozwiązań,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do zajęć sportowych,
- dużą autonomię i płaską strukturę organizacyjną, pracę w partnerskiej atmosferze w dynamicznym środowisku,
- nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji.
CV proszę wysłać przez RocketJobs
W treści CV proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”