Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta
new
HR
Janowiec Group

Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Janowiec Group
Tychy
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
doświadczenie
Ms office
dobra organizacja pracy
Opis stanowiska

Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta


Miejsce: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 7 (woj. śląskie)


Zakres obowiązków:

  • kompleksowa koordynacja czynności biurowych i administracyjnych, jak np. planowanie terminów, zarządzanie flotą, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, obsługa urządzeń biurowych,
  • administracja kosztów centrali,
  • opieka nad gośćmi,
  • organizacja i przygotowanie spotkań,
  • współpraca z działem księgowości oraz działem kadr.


Nasze wymagania:

  • ⁠doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, dokładność, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • umiejętność ustalania priorytetów i zorientowanie na poszukiwanie rozwiązań,
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • ⁠umowę o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do zajęć sportowych,
  • ⁠dużą autonomię i płaską strukturę organizacyjną, pracę w partnerskiej atmosferze w dynamicznym środowisku,
  • nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji.


CV proszę wysłać przez RocketJobs


W treści CV proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Sprawdź podobne oferty