👉 Jesteśmy producentem kalendarzy książkowych, notesów oraz galanterii skórzanej z wieloletnim doświadczeniem. Dostarczamy produkty wysokiej jakości, dopasowane do potrzeb odbiorców, a nasze wyroby cieszą się uznaniem wśród najlepszych agencji reklamowych i wydawnictw w Polsce i za granicą.
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B, a także liczne benefity.
- Jesteśmy małą, rodzinną firmą, która dba o dobrą atmosferę w pracy i wsparcie dla swoich pracowników. Zależy nam, aby każdy czuł się u nas dobrze. U nas nie ma wewnętrznych rywalizacji, wszyscy się wspieramy i dbamy o rozwój firmy.
- U nas nie obowiązuje żaden dress code, to Ty decydujesz, w czym czujesz się najlepiej.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy kandydata, który posiada minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B. Idealnie gdyby miał już doświadczenie w pracy handlowca w firmie kalendarzowej lub notesowej, ewentualnie posiadał doświadczenie sprzedażowe w pokrewnych branżach takich jak np. produkcja długopisów itp.
- Zależy nam, aby kandydat łatwo i szybko nawiązywał relacje biznesowe, był komunikatywny, sumienny i wykazywał się dobrą znajomością j. angielskiego pozwalającą na swobodne prowadzenie rozmów handlowych (słownictwo branżowe).
Mile widziane:
- Doświadczenie i wiedza z zakresu poligrafii, druku i branży reklamowej.
💪 Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz odpowiadać za współpracę z agencjami reklamowymi i wydawnictwami w zakresie sprzedaży produktów typu: kalendarze książkowe, kalendarze ścienne, notesy, drobna galanteria skórzana typu etui, okładki, breloki.
- Będziesz prowadzić proces sprzedaży od momentu pozyskania Klienta, poprzez ofertowanie, doradzanie Klientowi w aspekcie konfiguracji produktu, negocjacje aż do złożenia zamówienia.
- Będziesz mieć możliwość reprezentacji firmy na targach branżowych, podczas których będziesz pozyskiwać nowe kontakty i relacje biznesowe.
- Będziesz również uczestniczyć w procesie przygotowywania nowej oferty produktowej wspólnie z działem marketingu.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie ok. 3 miesięcy i jest to czas, w którym zapoznasz się z naszymi produktami, technologiami oraz zostaniesz przeszkolony z:
- procesu sprzedaży w tym przygotowywania ofert dla Klientów,
- zasad współpracy z podwykonawcami,
- zasad przygotowywania wizualizacji w programach graficznych.
Jak zbudowany jest dział handlowy i proces sprzedaży?
- Obecnie zespół handlowy składa się z 7 osób, ale docelowo planujemy jego rozszerzenie do 9 pracowników.
- Proces sprzedaży polega na zidentyfikowaniu potrzeb Klienta, następnie stworzeniu dla Klienta oferty z wizualizacją, kolejno na akceptacji oferty przez Klienta i jej przekazaniu do działu realizacji.
- Przez pierwszych 6 miesięcy pracy ok. 50% leadów zapewnia marketing firmy, pozostałe 50% handlowiec zdobywa samodzielnie. W dalszym okresie większość leadów wpływa samodzielnie jako zapytania od Klientów.
Jak będziesz wynagradzany?
Wynagrodzenie składa się z:
-
Podstawy – w wysokości od 4 000 do 5 000 złotych netto.
-
Prowizji – od wartości Twojej sprzedaży, zgodnie z regulaminem firmy.
-
Premii - za wykonanie celów: kwartalnego, półrocznego i rocznego.
-
Premii uznaniowej za zaangażowanie - pracownik może otrzymać premię za wyjątkowe zaangażowanie w pracę i przekraczanie oczekiwań.