Key Account Manager - Branża reklamowa
Sprzedaż

Key Account Manager - Branża reklamowa

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

sprzedaż B2B

skuteczna komunikacja

Mile widziane

branża reklamowa

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

👉 Jesteśmy producentem kalendarzy książkowych, notesów oraz galanterii skórzanej z wieloletnim doświadczeniem. Dostarczamy produkty wysokiej jakości, dopasowane do potrzeb odbiorców, a nasze wyroby cieszą się uznaniem wśród najlepszych agencji reklamowych i wydawnictw w Polsce i za granicą.


Dlaczego miałbyś u nas pracować? 


  • Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B, a także liczne benefity.
  • Jesteśmy małą, rodzinną firmą, która dba o dobrą atmosferę w pracy i wsparcie dla swoich pracowników. Zależy nam, aby każdy czuł się u nas dobrze. U nas nie ma wewnętrznych rywalizacji, wszyscy się wspieramy i dbamy o rozwój firmy.
  • U nas nie obowiązuje żaden dress code, to Ty decydujesz, w czym czujesz się najlepiej.

 

Kogo dokładnie szukamy?


  • Szukamy kandydata, który posiada minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B. Idealnie gdyby miał już doświadczenie w pracy handlowca w firmie kalendarzowej lub notesowej, ewentualnie posiadał doświadczenie sprzedażowe w pokrewnych branżach takich jak np. produkcja długopisów itp.
  • Zależy nam, aby kandydat łatwo i szybko nawiązywał relacje biznesowe, był komunikatywny, sumienny i wykazywał się dobrą znajomością j. angielskiego pozwalającą na swobodne prowadzenie rozmów handlowych (słownictwo branżowe).

 

Mile widziane:


  • Doświadczenie i wiedza z zakresu poligrafii, druku i branży reklamowej.

 

💪 Czym będziesz się zajmować?


  • Będziesz odpowiadać za współpracę z agencjami reklamowymi i wydawnictwami w zakresie sprzedaży produktów typu: kalendarze książkowe, kalendarze ścienne, notesy, drobna galanteria skórzana typu etui, okładki, breloki.
  • Będziesz prowadzić proces sprzedaży od momentu pozyskania Klienta, poprzez ofertowanie, doradzanie Klientowi w aspekcie konfiguracji produktu, negocjacje aż do złożenia zamówienia.
  • Będziesz mieć możliwość reprezentacji firmy na targach branżowych, podczas których będziesz pozyskiwać nowe kontakty i relacje biznesowe.
  • Będziesz również uczestniczyć w procesie przygotowywania nowej oferty produktowej wspólnie z działem marketingu.

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?


Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie ok. 3 miesięcy i jest to czas, w którym zapoznasz się z naszymi produktami, technologiami oraz zostaniesz przeszkolony z:

  • procesu sprzedaży w tym przygotowywania ofert dla Klientów,
  • zasad współpracy z podwykonawcami,
  • zasad przygotowywania wizualizacji w programach graficznych.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i proces sprzedaży?


  • Obecnie zespół handlowy składa się z 7 osób, ale docelowo planujemy jego rozszerzenie do 9 pracowników.
  • Proces sprzedaży polega na zidentyfikowaniu potrzeb Klienta, następnie stworzeniu dla Klienta oferty z wizualizacją, kolejno na akceptacji oferty przez Klienta i jej przekazaniu do działu realizacji.
  • Przez pierwszych 6 miesięcy pracy ok. 50% leadów zapewnia marketing firmy, pozostałe 50% handlowiec zdobywa samodzielnie. W dalszym okresie większość leadów wpływa samodzielnie jako zapytania od Klientów.

 

Jak będziesz wynagradzany?


Wynagrodzenie składa się z:

  • Podstawy – w wysokości od 4 000 do 5 000 złotych netto.
  • Prowizji – od wartości Twojej sprzedaży, zgodnie z regulaminem firmy.
  • Premii - za wykonanie celów: kwartalnego, półrocznego i rocznego.
  • Premii uznaniowej za zaangażowanie - pracownik może otrzymać premię za wyjątkowe zaangażowanie w pracę i przekraczanie oczekiwań.

Rekomendowane oferty

New Business Manager / Marketing Consultant

Nowa
8 000 - 15 000 PLN/mies.
inmarketing digital agency
Swarzędz
management
marketing
sprzedaż
Nowa