JJM development
Bringing digital project to life
Jesteśmy polskim startu-upem produkującym od podstaw i rozwijającym biznesowo produkty cyfrowe na miarę potrzeb klientów. Tworzymy wyłącznie in-house.
Należą do nas:
Vilandy — jedyna w swoim rodzaju platforma zakupowa z branży Home & Garden, oferująca możliwość sprzedaży i zakupu mebli oraz dodatków z drugiego obiegu, a także produktów outletowych. Jako pierwsi w Polsce oferujemy przewóz dużych gabarytów w systemie kurierskim.
DidMuch — platforma biznesowa, umożliwiająca nawiązanie kontaktów pomiędzy przedsiębiorcami, osobami prywatnymi oraz inwestorami. Łączy funkcje profesjonalnego portalu społecznościowego z rynkiem inwestycyjnym.
Zadania:
☄️Kreowanie i egzekucja koncepcji kampanii i akcji realizujących określone cele i KPI dla modelu B2B I B2C
☄️Opracowywanie i wdrażanie planów na content do kampanii i narzędzi digital, direct marketing, offline
☄️Efektywne zarządzanie projektami i contentem do kampanii
☄️Tworzenie koncepcji komunikacji dla różnych narzędzi: platformy sprzedażowej, aplikacji mobilnej, digitalu, marketing automation, direct marketingu i Social Mediów (podejście omnichannel) i nadzór nad spójnością treści
☄️Wsparcie w produkcji sesji zdjęciowych oraz video (packshoty, zdjęcia produktowe, kampanie wizerunkowe) wraz z kontaktem z wykonawcami, negocjacją warunków, briefingiem działań
☄️Koordynacja działań w kanałach Social Media, przygotowywanie dedykowanych akcji, realizacja konkursów i współprac cross-marketingowych
☄️Współpraca z Influencerami i partnerami i przygotowywanie spójnego, atrakcyjnego contentu przy akcjach długoterminowych, jak i krótkich akcjach aktywizujących
☄️Koordynacja działań z mediami, współprace partnerskie i sponsorship’y
☄️Wsparcie i przygotowanie scenariuszy i materiałów Marketing Automation, SEO i direct marketing
☄️Koordynacja Bloga; przygotowywanie treści, obsługa CMS
☄️Udział w organizacji i przygotowaniu targów i eventów branżowych
Wymagania:
🙉 Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu kampanii - warunek konieczny
🙉 Doświadczenie w digital marketingu - warunek konieczny
🙉 Orientacja na biznes
🙉 Znajomość mediów społecznościowych - m.in. Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest
🙉 Lekkie pióro i doskonała znajomość języka polskiego
🙉 Kreatywność i pomysłowość w realizacji projektów
🙉 Znajomość bieżących trendów w digital marketingu
🙉 Dobra organizacja pracy własnej
🙉 Samodzielność
🙉 Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
Co oferujemy:
🔔100% pracy zdalnej — liczy się Twoje zaangażowanie, nie lokalizacja
🔔Dynamika i decyzyjność w jednym — czyli płaska struktura organizacyjna
🔔Współpraca z ekspertami — z różnych obszarów branży e-commerce
🔔Rozwój produktu w Twoich rękach — posiadasz realny wpływ na kształt projektów, które wspólnie tworzymy
🔔Nie tylko praca — ale i kilkudniowe wyjazdy integracyjne kilka razy do roku w różne zakątki Polski.
Nasze wartości:
🔥Rozwój produktów — chcemy jak najlepiej zrozumieć gusta i pragnienia naszych użytkowników, by tworzyć rozwiązania będące odpowiedzią na ich potrzeby.
🔥Otwartość — dbamy o wewnętrzną, transparentną komunikację, budując tym samym wzajemne zaufanie i poczucie bezpieczeństwa.
🔥Współpraca — doceniamy umiejętność pracy w zespole i wspólnego rozwiązywania zadań i problemów, na rzecz osiągania wspólnych celów biznesowych.
🔥Różnorodność — chcemy tworzyć zespół zróżnicowany pod względem: płci, wieku, doświadczenia, umiejętności i charakteru, przy jednoczesnym dbaniu o wzajemny szacunek.
🔥Odwaga — nie boimy się podważać istniejących rozwiązań, eksperymentować i popełniać błędy. Jesteśmy gotowi stawiać czoła nowym próbom i wyzwaniom.
Rekomendowane oferty