John Leggy to firma konsultingowa skupiona na marketingu i technologii, dostarczająca indywidualne, „szyte na miarę” rozwiązania wspierające online marketing, w celu umożliwienia lub zwiększenia wzrostu biznesu. Naszym Klientom oferujemy tworzenie unikalnych środowisk, pozwalających na realizację zaawansowanych strategii marketingowych, mających na celu osiągnięcie konkretnych wyników. Specjalizujemy się w implementacji technologii marketingowych umożliwiających serwowanie reklam, programatyczny zakup mediów, analitykę internetową, analizę danych, raportowanie, obsługę dużych zbiorów danych oraz wcielanie w życie sztucznej inteligencji. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google w zakresie implementacji Google Marketing Platform.
Jako
Analityk Internetowy
będziesz analizował(a) strony internetowe oraz aplikacje mobilne naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonego pomiaru metryk internetowych lub ogólnej wydajności witryn.
W szczególności, do Twoich obowiązków będzie należało:
- formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to strata czasu;
- przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej / specyfikacji implementacji GTM / GA4 / Firebase
- ustawienie trackingu kampanii internetowych (implementacja kodów Google Ads / Floodlight / Meta i innych)
- konfiguracja narzędzi Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
- praca z narzędziami klasy CMP; implementacja Google Consent Mode
- praca z GTM w wersji Server-Side
- testowanie implementacji - sprawdzenie zgodności wdrożenia z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
- analiza eksploracyjna na podstawie danych w BigQuery
- przeprowadzanie analiz w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych
- ścisła współpraca z Project Managerem odpowiedzialnym za całokształt relacji z danym Klientem.
Oczekujemy:
- znajomości Google Analytics 4
- znajomości Google Analytics for Firebase
- znajomości Google Tag Managera (sGTM będzie dodatkowym atutem)
- podstawowej znajomości javascript/SQL
- umiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim
- znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360 będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Jako certyfikowany partner Google zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo:
- zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę)
- duże możliwości rozwoju zawodowego
- szkolenie (wewnętrzne oraz zewnętrzne)
- niepowtarzalną atmosferę pracy
Aplikuj!