Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Analityk Internetowy
Marketing
John Leggy Sp. z o.o.

Analityk Internetowy

John Leggy Sp. z o.o.
Warszawa
7 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Google Analytics
GTM
GA4
Consent Mode
SQL
Firebase
Mile widziane
Javascript
Python
BigQuery
ux
Opis stanowiska

John Leggy to firma konsultingowa skupiona na marketingu i technologii, dostarczająca indywidualne, „szyte na miarę” rozwiązania wspierające online marketing, w celu umożliwienia lub zwiększenia wzrostu biznesu. Naszym Klientom oferujemy tworzenie unikalnych środowisk, pozwalających na realizację zaawansowanych strategii marketingowych, mających na celu osiągnięcie konkretnych wyników. Specjalizujemy się w implementacji technologii marketingowych umożliwiających serwowanie reklam, programatyczny zakup mediów, analitykę internetową, analizę danych, raportowanie, obsługę dużych zbiorów danych oraz wcielanie w życie sztucznej inteligencji. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google w zakresie implementacji Google Marketing Platform.


Jako

Analityk Internetowy

będziesz analizował(a) strony internetowe oraz aplikacje mobilne naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonego pomiaru metryk internetowych lub ogólnej wydajności witryn.


W szczególności, do Twoich obowiązków będzie należało:

  • formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to strata czasu;
  • przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej / specyfikacji implementacji GTM / GA4 / Firebase
  • ustawienie trackingu kampanii internetowych (implementacja kodów Google Ads / Floodlight / Meta i innych)
  • konfiguracja narzędzi Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
  • praca z narzędziami klasy CMP; implementacja Google Consent Mode
  • praca z GTM w wersji Server-Side
  • testowanie implementacji - sprawdzenie zgodności wdrożenia z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
  • analiza eksploracyjna na podstawie danych w BigQuery
  • przeprowadzanie analiz w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych
  • ścisła współpraca z Project Managerem odpowiedzialnym za całokształt relacji z danym Klientem.


Oczekujemy:

  • znajomości Google Analytics 4
  • znajomości Google Analytics for Firebase
  • znajomości Google Tag Managera (sGTM będzie dodatkowym atutem)
  • podstawowej znajomości javascript/SQL
  • umiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim
  • znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360 będzie dodatkowym atutem


Oferujemy:

Jako certyfikowany partner Google zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo:

  • zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę)
  • duże możliwości rozwoju zawodowego
  • szkolenie (wewnętrzne oraz zewnętrzne)
  • niepowtarzalną atmosferę pracy


Aplikuj!

7 000 - 10 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty