Cześć! 🙋♂️ Jesteśmy firmą IT, która ma własne produkty i istnieje na rynku międzynarodowym już od 2009. Rozwijamy nasze aplikacje w kilkunastu wersjach językowych i są one odwiedzane przez ponad milion użytkowników miesięcznie. Od 10 lat naszym wiodącym produktem jest serwis społecznościowy Johnnybet, łączący i angażujący najlepszych typerów z całego świata. Sukces naszych produktów zawdzięczamy rozwiązaniom SEO, bo jesteśmy globalnym liderem innowacji w tym obszarze.
Bardzo ważnym elementem kultury firmy jest dla nas działalność charytatywna i uczestnictwo w życiu lokalnej społeczności, w związku z czym w 2021 roku powołaliśmy do życia Fundację JohnnyBros, gdzie te cele realizujemy.
W naszym multikulturowym teamie stawiamy na wzajemny szacunek oraz nieformalną i przyjacielską atmosferę. Nie mamy skomplikowanej struktury organizacyjnej, w związku z czym pracujemy w niewielkich zespołach.
🤸♀️ Work-life balance znamy nie tylko z definicji – dbamy o naszych pracowników, pomagając im zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, zapewniając im przy tym stały rozwój. Oprócz wysokiej kultury pracy oferujemy pakiet wartościowych benefitów, który ułożony jest w przemyślany sposób, tak aby nasza firma była najlepszym miejscem do długofalowej współpracy dla wszystkich pracowników.
W związku z dalszym rozwojem poszukujemy odpowiednich kandydatek/ów na stanowisko: ONLINE MARKETING SPECIALIST (JohnnyBet).
Praca stacjonarna w naszym biurze w centrum Gdańska
Twoje przyszłe stanowisko pracy wzmocni w naszej strukturze organizacyjnej działania marketingowe związane z naszym głównym produktem Johnnybet i podlegać będzie Product Managerowi/ Team Leaderowi zarządzającemu działem Creative.
💁♂️ Twoje przyszłe zadania:
- tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi,
- aktywny udział w zarządzaniu markami poprzez tworzenie angażującego contentu skierowanego do użytkowników naszych marek/serwisów,
- aktywny udział w kreowaniu polityki marketingowej i optymalizacji kosztów marketingu,
- analiza danych marketingowych dotyczących realizowanych kampanii,
- rekomendowanie i wdrażanie bieżących modyfikacji w działaniach marketingowych,
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych online,
- aktywny udział w udoskonalaniu produktów firmy oraz wdrażaniu nowych funkcjonalności,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi,
- wsparcie działań związanych z obszarem Employer Branding,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy, bo zespół to nasza siła.
💪 To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy o podobnym charakterze w marketingu,
- znasz media społecznościowe jak własną kieszeń i masz wprawę w prowadzeniu płatnych kampanii na platformach takich jak Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn czy Tik-Tok,
- świetnie czujesz się w pracy z tekstem,
- znasz narzędzia e-mail marketingu,
- rozumiesz specyfikę reklamy w internecie,
- potrafisz tworzyć klarowne i przekonujące treści,
- dobrze orientujesz się w procesach biznesowych,
- potrafisz myśleć analitycznie i wyciągać wnioski,
- jesteś kreatywny/a i potrafisz myśleć nieszablonowo, a Twoja głowa pełna jest nowych pomysłów,
- masz otwarty umysł i chęci do nauki nowych rzeczy,
- Twoja organizacja pracy jest na najwyższym poziomie, a planowanie i koordynacja to Twój rutynowy sposób działania,
- odpowiedzialnie, sumiennie i konsekwentnie dążysz do celu,
- jesteś dociekliwy/a i potrafisz sprawnie wyszukiwać informacje, których potrzebujesz,
- lubisz i potrafisz działać zespołowo oraz współpracować z partnerami biznesowymi,
- znasz język angielski na poziomie, który pozwoli Ci swobodnie porozumieć się z międzynarodowym zespołem i tworzyć treści- C1,
- chętnie dzielisz się swoją wiedzą i uczysz od innych,
- feedback traktujesz jak trening - potrafisz konstruktywnie go przekazywać oraz zawsze jesteś otwarty na poprawki i ulepszenia.
Twoje kompetencje:
- Rozumienie specyfiki reklamy w internecie (bo bez tego ani rusz),
- Bardzo dobre rozumienie procesów biznesowych (bo działanie marketingu ma służyć celom firmy),
- Umiejętności analityczne i wyciągania wniosków (bo trzeba analizować błędy i optymalizować kampanie),
- Kreatywność i myślenie niestandardowe (bo nowe pomysły zmieniają świat),
- Umiejętność praca w zespole, bo w grupie jest siła (choć szanujemy indywidualności:),
- Umiejętność dawania i otrzymywania feedbacku (bo to element kultury naszej firmy, który ma ułatwiać wszystkim pracę),
- Doskonała organizacja pracy, planowania i koordynacji procesów (bo przy mnogości zadań to kluczowe),
- Kojarzenie faktów (aby powiązać je w działania przynoszące sukces),
- Tworzenie spójnych, czytelnych prezentacji,
- Sumienność i konsekwencja w dążeniu do celu (bo błyskawiczne sukcesy przychodzą rzadko, na resztę trzeba zapracować :).
W tej pracy pomoże też:
- znajomość branży sportowej/gamingowej/zakładów sportowych,
- doświadczenie w organizacji eventów offline,
- doświadczenie w kampaniach Google Ads,
- znajomość Marketing Automation nie tylko z nazwy,
- doświadczenie w procesie tworzenia gadżetów reklamowych - nasz asortyment stał się już “kultowy” :)
- doświadczenie w promowaniu marki pracodawcy,
- znajomość programów graficznych i animacji - nie musisz być mistrzem (mamy zespół świetnych designerów), ale umiejętność stworzenia prostej grafiki zawsze działa na Twoją korzyść,
- doświadczenie w pracy z aplikacjami webowymi.
Środowisko pracy:
- Facebook (Facebook Ads), Twitter (Twitter Ads), LinkedIn (LI Ads), Instagram, YouTube, GetResponse (oraz inne narzędzia do e-mail marketingu), Google Analytics, Google Ads,
- Czas na rozwój w godzinach pracy,
- Wpływ na wybór narzędzi i metod,
- Przestrzeń do eksperymentowania.
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Najważniejsze - pozytywną atmosferę i relację opartą na zaufaniu i szacunku.
A także:
- Wynagrodzenie w wysokości 7500 - 9000 brutto (UoP) lub 9000 -10800 netto (B2B),
- Prywatną opiekę zdrowotną,
- Benefit System,
- Elastyczne godziny pracy,
- Płatny czas na samodzielny rozwój w wysokości 4h / tydzień,
- Dofinansowania do kursów hobbystycznych - zapłacimy 70% ceny wybranych przez Ciebie kursów, byś mógł rozwijać swoje hobby,
- Płatny urlop regeneracyjny - weteranom JohnnyBros dajemy dodatkowy, dwumiesięczny, PŁATNY urlop,
- Wyjazdy integracyjne - budujemy pozytywną atmosferę w zespole nie tylko w miejscu pracy,
- Turystyczne piątki - raz w miesiącu wychodzimy razem, żeby jeszcze lepiej się poznać,
- Piłkarzyki - wiemy, że przerwy od pracy pozytywnie wpływają na kondycję pracownika,
- Stanowisko pracy z Mac OS,
- Pyszne kanapki, kawę i herbatę i wiele, wiele więcej… 🔥
Proces rekrutacji składa się z następujących etapów:
- Analiza cv.
- Rozmowa online z HR.
- Przygotowanie prezentacji w języku polskim i angielskim w oparciu o case study - wszyscy dostają takie same dane wejściowe.
- Rozmowa z hiring managerem, rozpoczynająca się od przygotowanej prezentacji z pkt. 2 .
- Przedstawienie oferty pracy.
Jeszcze się wahasz? 🤓 Przejdź na stronę i poznaj pełną ofertę.