Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Lead* Customer Service
Support
JOSERA

Lead* Customer Service

JOSERA
Frankfurt nad Menem
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
German
English
Opis stanowiska

Jako grupa ERBACHER the food family specjalizujemy się w produkcji oraz dystrybucji najwyższej klasy produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Ponad 80 lat innowacji i sukcesów pozwoliły wyspecjalizować nasze marki w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań z angażowaniem społecznej odpowiedzialności, w ponad 80 krajach na całym świecie.

🌱 The food family tworzy ponad 800 pracowników, których wspólną misją jest zapewnienie, aby żywienie ludzi i zwierząt odbywało się w sposób zrównoważony.

W związku z ciągłym rozwojem oraz budową nowego plantu produkcyjnego dla marki Josera Petfood, szukamy… być może Ciebie!

Zapoznaj się dokładnie z opisem stanowiska i jeśli brzmi on jak kolejny krok w rozwoju Twojej kariery zawodowej, prześlij nam swoją aplikację.

Do zobaczenia w teamie #thefoodfamily!

🌱 About Erbacher the Food Family

We're not just about food; we're about pioneering sustainable nutrition. For over 80 years, our family-run business has been at the forefront of creating innovative, sustainable food solutions for farm animals, pets, and humans alike. Our mission? To craft the nutrition of tomorrow! With strong global brands, we're proud that our success is rooted in our collaborative spirit and tradition of innovation.


🚀 Your tasks:

  • As a change manager, you will be responsible for the strategic, international realignment and consolidation of our entire customer service activities across all business areas into a new organizational unit
  • You will be responsible for managing a global customer service team with a focus on B2B customers
  • In your role, you will ensure the motivation and coaching of the team and drive individual personal development
  • You manage and coordinate internal standards, procedures, and processes, such as the "order to cash" and "problem to solution" process
  • You and your team continuously review and improve processes in terms of efficiency, effectiveness, and customer satisfaction based on defined KPIs
  • You work with the internal interfaces to optimize the supply chain and ensure its transparency based on parameters
  • You actively participate in our regular planning processes and ensure master data management
  • You initiate and manage projects in the customer service environment to improve workflows and processes

🎯 Expectations:

  • You have a degree in business administration or a sound commercial education or other relevant further training
  • You have many years of professional experience in internal sales, customer service or customer care on a global level
  • You have already gained relevant experience as a manager, ideally you have already realigned customer care units in a manufacturing environment
  • You have a strong customer and service orientation as well as in-depth process know-how
  • You have sound knowledge of change management and working in intercultural teams
  • You are fluent in German and English, both written and spoken
  • You are willing to move to Germany (around Frankfurt am Main)

PLEASE SEND YOUR CV IN ENGLISH

🐾 What we offer

  • Hybrid work.
  • Dynamic Environment: A stimulating role in a family-owned business that combines a start-up vibe with specialized expertise.
  • Global Exposure: Engage in national and international projects for diverse professional experiences.
  • Empowering Culture: Benefit from a flat organizational structure with open communication, encouraging independent work and personal growth.
  • Diverse Team Collaboration: Employee-friendly family work culture based on mutual trust, respect and integrity. Work with an international team of experts from Poland, Germany, Ukraine, and more.
  • Attractive remuneration commensurate with one's skills
  • Opportunity for continuous professional development and personal growth through participation in a system of professional training under the food family Journey program
  • Rich benefits package (private medical care, accident insurance, vacation bonus, free foreign language learning, fresh fruits and vegetables, packages for children, Multisport card, etc.).

🌟 Want to join us?

Jeśli cieszysz się na otrzymanie możliwości kształtowania przyszłości zrównoważonego odżywiania, dzięki wsparciu Twojej eksperckiej wiedzy oraz chęci dalszego rozwoju - dołącz do nas w naszej misji, aby wprowadzać innowacje i być liderem w branży spożywczej.

Tu Twoja praca robi prawdziwą różnicę każdego dnia.

Czekamy na Twoje dokumenty aplikacyjne.


Sprawdź podobne oferty