Business Development Assistant
Obsługa klienta

Business Development Assistant

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Just Join IT

Just Join IT

Jesteśmy pierwszym wyborem specjalistów IT poszukujących pracy dla najlepszych marek w Polsce i na Świecie. Odkryj z nami globalne możliwości branży i znajdź pracę tu, gdzie rekrutują najlepsi. Dołącz do największej społeczności IT w Polsce!

Wymagane umiejętności

marketing

obsługa klienta

język angielski

sprzedaż

Mile widziane

copywriting

znajomość LinkedIn

analityczne myślenie

zainteresowanie branżą IT

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Jesteśmy startupem, który tworzy jedyny taki ekosystem rekrutacyjny w Polsce. Do naszych produktów należą m.in. Just Join IT, Rocket Jobs i Hello HR. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce, jest nas aktualnie ponad 150 osób obsługujących kilka tysięcy klientów z całego świata.

 

Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu pozyskującego międzynarodowych klientów i zajmie się poszukiwaniem oraz nawiązywaniem pierwszego kontaktu z firmami, które chcą zdalnie zatrudniać specjalistów z Polski. 

 

Będziesz korzystać z najnowszych narzędzi do automatyzacji marketingu i sprzedaży, prowadząc kampanie marketingowe i sprzedażowe poprzez e-mail oraz Linkedin. Będziesz bezpośrednio pracować z doświadczonymi handlowcami, a potencjalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie zarówno sprzedaż, jak i marketing.

 

APLIKUJ DO NAS JEŚLI: 

✅ posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy związanej z marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta,

✅ znasz język angielski na wysokim poziomie, zarówno w mowie, jak i w piśmie (minimum B2),

✅ chcesz rozwinąć swoje skrzydła w marketingu i sprzedaży pod okiem doświadczonych mentorów.

✅ jesteś innej narodowości niż polska, jesteśmy otwarci na współpracę, jedynym wymogiem jest bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie, jak i piśmie.

 

DODATKOWO DOCENIAMY: 

✅ znajomość LinkedIn,

✅ zainteresowanie branżą IT,

✅ analityczny umysł,

✅ zdolności copywriterskie,

✅ znajomość narzędzi marketingowych i sprzedażowych.

 

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: 

👉 korzystanie z narzędzi do automatyzacji sprzedaży, mailingów i LinkedIna,

👉 nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami z całego świata,

👉 wyszukiwanie i budowanie baz danych,

👉 bieżącą analizę wyników i wdrażanie nowych pomysłów na to, jak możemy efektywnie dotrzeć do zagranicznych klientów.

 

WYNAGRODZENIE:

Przewidujemy wynagrodzenie od 3 400 do 4 100 PLN brutto na umowie zlecenie, a także atrakcyjna, comiesięczna prowizja zależna od wysokości sprzedaży💰

 

DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA: 

startupowy klimat oraz realny wpływ na rozwój firmy;

✨ praca w systemie hybrydowym (częściowo w biurze, częściowo w domu);

✨ pełną wyzwań pracę w luźnej atmosferze;

benefity, m.in.: 

▪ prywatny asystent Ask Henry,

▪ budżet szkoleniowy o wartości 1 500 zł brutto rocznie, 

▪ prywatna opieka medyczna PZU,

▪ karta MultiSport lub dofinansowanie do transportu miejskiego,

▪ dofinansowanie do okularów,

▪ grywalizacja sportowa “Just Join Challenge”,

▪ program poleceń pracowników;

✨ liczne imprezy integracyjne.

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

1. Telefonu od Kingi z zaproszeniem do procesu, która prześle Ci zadanie rekrutacyjne.

2. Videocall’a z Pauliną, aby wzajemnie lepiej się poznać.

3. jeśli pozytywnie przejdziesz zadanie i rozmowę z działem HR, czeka Cię spotkanie z liderem: Dominikiem oraz doświadczoną osobą z teamu: Kacprem.

4. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy - ślij swoje #CV już teraz! 🚀