Oferty
Junior Customer Service Specialist - Fintech & Blockchain

Junior Customer Service Specialist - Fintech & Blockchain

Gdańsk
5 000 - 6 020 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
4 670 - 5 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Kanga

Kanga

Projekt Kanga, to zespół ekspertów z obszaru rynku Blockchain, wspólnie budujący kompleksowy system narzędzi i usług FinTech. Naszą misją jest uczynienie kryptowalut dostępnymi dla każdego.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

kryptowaluty

komunikacja

praca z klientem

język polski

blockchain

Dokładność

język angielski

Opis stanowiska

O Tobie:


Lubisz pracę z ludźmi i swobodnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku? Masz talent do rozwiązywania problemów, a komunikacja to Twój naturalny atut? Jeśli do tego interesujesz się kryptowalutami i chcesz rozwijać się w świecie blockchaina to mamy dla Ciebie miejsce w zespole Customer Service!


Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie, że:


  • Interesujesz się kryptowalutami oraz technologią blockchain i chcesz pogłębiać swoją wiedzę oraz rozwijać się w tym obszarze.
  • Odnajdziesz się w wysokiej dynamice pracy, ale jednocześnie będziesz stawiać na dokładność wykonywanych zadań.
  • W dobie pracy zdalnej potrafisz zarówno zarządzać czasem w samodzielnym działaniu, jak i odnajdujesz się we współpracy w teamie.
  • W wypadku sytuacji wąskiego gardła nie odpuszczasz i próbujesz uzyskać informacje z innej strony, nie pozostaniesz bierny/a.
  • Szybko się adaptujesz do nowych sytuacji i potrafisz znaleźć kreatywne rozwiązania nawet w nietypowych przypadkach.
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem lub chcesz je zdobyć.
  • Masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne i potrafisz aktywnie słuchać, aby skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów.
  • Płynnie (B2+) posługujesz się językiem polskim i angielskim – zarówno w mowie, jak i w piśmie (czyli - posiadasz odpowiednią płynność językową, którą ocenimy podczas procesu rekrutacji).


Zakres obowiązków:


Projekt, przy którym będziesz pracować, to nie tylko zestaw produktów i usług, to ludzie, pasjonaci rynku, specjaliści w branży i oddany zespół. Customer Service pomaga użytkownikom zrozumieć kryptowaluty i bezpiecznie poruszać się po świecie blockchaina. Celem jest tworzenie wsparcia, które sprawia, że korzystanie z portfela kryptowalutowego jest proste i intuicyjne – zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają, jak i dla doświadczonych inwestorów. Liczy się jasna komunikacja, nowoczesne podejście i pozytywne doświadczenia na każdym kroku. Twoja codzienność w projekcie, to praca w roli wsparcia do spraw klientów, a co to oznacza w szczególe?


  • Obsługa klientów produktów Kanga: odpowiadanie na zapytania mailowe, telefoniczne i w social mediach (Messenger, Telegram) w języku polskim i angielskim.
  • Pomoc klientom w nawigacji po produktach, tak aby korzystanie z usług było dla nich intuicyjne, bezpieczne i wygodne.
  • Przeprowadzanie weryfikacji KYC i KYB, dbając o zgodność z procedurami
  • Poszerzanie i stosowanie wiedzy dot. AML.
  • Praca na wewnętrznych systemach oraz platformach komunikacyjnych wspierających obsługę użytkowników.
  • Współpraca z innymi działami w celu znalezienia najlepszego rozwiązania dla klienta.
  • Oraz wiele, wiele więcej, co odkryjesz jednak z nami wraz z Twoim nabywaniem doświadczenia, odpowiedzialności i rozwojem w tej roli.


Dla Ciebie:


  • Dołączając do zespołu, możesz spodziewać się, że pierwsze trzy miesiące poświęcisz na wzajemne poznanie się z zespołem podczas okresu próbnego - umocnij wiedzę o rynku kryptowalut, wesprzyj zespół w tym, co potrafisz, określ, co realnie możesz wypracować (Lider działu czeka na Ciebie z niecierpliwością) i zobacz czy Ci się podoba!
  • Jeżeli obie strony będą zadowolone ze współpracy i okaże się, że czujesz się w projekcie jak Kangur w Australii, ustalimy dalsze warunki współpracy.
  • Na start proponujemy zatrudnienie przy umowie zlecenie do 5000zł brutto lub do 6 024 netto przy B2B (w zależności od doświadczenia i wiedzy domenowej), a po okresie próbnym zdecydujemy o warunkach dalszej współpracy (UZ/UoP/B2B) na podstawie wspólnej analizy zadań, kierunku rozwoju i pozyskanych umiejętności. 
  • Możesz pracować zdalnie, ale możesz pojawiać się w biurze. Zespół w większości pracuje zdalnie, jednak zależy nam na regularnym kontakcie i budowaniu relacji, dlatego minimum raz w miesiącu spotykamy się w biurze w Gdańsku. W związku ze specyfiką tej roli, poszukujemy osób z Trójmiasta.


*Jeżeli uważasz, że masz większe doświadczenie i zaplecze do współpracy niż to opisane tutaj, odezwij się i opowiedz nam o sobie i swoich pomysłach na to stanowisko!


  • Otrzymasz od nas sprzęt, a po okresie próbnym otrzymasz Macbooka.
  • Po okresie próbnym możesz spodziewać się wybranej formy współpracy oraz całego pakietu benefitów, o którym opowiemy przy spotkaniu.
  • Organizacja stojąca za projektem nie jest korporacją, ale nie jest też start-upem, istotne są zarówno procesy, jak i wyjątki od reguł. Rozpoczynając pracę z zespołem, decydujesz się na hybrydę płaskiej struktury firmy z indywidualnymi procesami wewnątrz różnych działów.
  • Otrzymasz odpowiednie narzędzia i poznasz świetny zespół. Jeśli chcesz rozwijać się w branży przyszłości – odezwij się, czekamy na Ciebie!

*Zanim to zrobisz, sprawdź projekt Kanga w Social Mediach.


O nas:

Engit Sp. z o.o. jest polską spółką z siedzibą w Gdańsku, która operuje w branży projektowania systemów komputerowych i usług pokrewnych. Firma świadczy usługi dla projektu Kanga, który to jest dynamicznie rozwijającym się systemem narzędzi i usług FinTech. Projekt Kanga, który stawia na edukację i kontakt z drugim człowiekiem, ma na celu ułatwienie adopcji kryptowalut w życiu codziennym. 


Podstawa to giełda kryptowalut, która wystartowała we wrześniu 2018 roku. Od tego momentu projekt cały czas idzie do przodu – pakiet dostarczanych usług poszerzył się o takie narzędzia jak portfel do przechowywania kryptoaktywów (aplikacja mobilna Kanga Wallet), kantory kryptowalut (zarówno stacjonarne jak i online), bramka płatności Kanga Pay, platforma IEO i wiele innych. Zespół projektu nieustannie pracuje nad nowymi funkcjonalnościami, a opowieści o kolejnych działaniach podglądać można na kanałach social media (Twitter/X, Telegram, Facebook, YouTube, Linkedin, Instagram, TikTok), gdzie aktywnie opowiada o tym, co robi i dzieli się wiedzą o blockchainie i kryptowalutach. https://kanga.exchange/




5 000 - 6 020 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

4 670 - 5 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Technik - Serwisant

Nowa
Grupa RMF FM
Warszawa
elektronika
Microsoft Office
Informatyka
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (Hungarian)

Nowa
AirHelp
Warszawa
Shift work
Hungarian (C1)
English language (C1)
Nowa

Pracownik call center

Nowa
31 - 32 PLN/godz.
DOTCOM SP. Z O.O.
Kalisz
rozmowy telefoniczne
obsługa komputera
MS Office
Nowa

Stażysta/Praktykant Centrum Wsparcia Klienta/ITSupport

Nowa
1 000 PLN/mies.
Elocity
Warszawa
odpowiedzialność
Microsoft Office
dobra organizacja pracy
Nowa

Customer Success Onboarding Advisor

Nowa
6 800 PLN/mies.
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer activation
customer service
customer onboarding
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje