O nas
KERRIS to dynamicznie rozwijająca się agencja digital 360 o globalnym zasięgu działania i solidnej pozycji na rynku. Specjalizujemy się w realizacji projektów na 12 międzynarodowych rynkach dla wiodących marek, domów mediowych i startupów. Łączymy w sobie doskonałe kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne, co przynosi klientom firmy realne korzyści biznesowe. Nasz zespół wyróżnia się głębokim zrozumieniem technologii i biznesu, a także zdobył wiele polskich oraz międzynarodowych nagród i wyróżnień, takich jak Diamenty Forbesa.
Opis stanowiska
Rozwijaj się z nami jako Account Executive! W naszym zespole czekają na Ciebie fascynujące wyzwania, które pozwolą Ci doskonalić swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia. W KERRIS cenimy inicjatywę, kreatywność i innowacyjność, dlatego będziemy wspierać Cię w realizacji własnych pomysłów. Dodatkowo, w naszej agencji masz realny wpływ na rozwój swojej kariery :)
Twój zakres obowiązków
- Budowanie długotrwałych, autentycznych relacji z klientem, a także dbanie o stały rozwój tych relacji i szukanie możliwości rozwoju klienta
- Przygotowywanie regularnych ofert, kosztorysów, prezentacji harmonogramów i raportów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów
- Codzienna, samodzielna obsługa klientów, w tym skuteczna komunikacja i koordynacja działań z klientami
- Współpraca z innymi działami agencji w celu efektywnej realizacji projektów
- Wspieranie klientów w osiąganiu ich celów biznesowych
- Zaangażowanie w spotkania przetargowe oraz wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów
- Wsparcie w procesach negocjowania i koordynacji umów, kontrola kosztów projektowych oraz opłacanych przez klienta faktur
- Wsparcie podczas spotkań z klientami i prezentacji konceptów kreatywnych
Nasze wymagania
- Min. 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta, preferowana znajomość branży reklamowej lub marketingowej
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Zdolność budowania pozytywnych relacji biznesowych
- Znajomość zagadnień z obszaru marketingu
- Umiejętność prowadzenia negocjacji
- Umiejętność analizowana danych i przedstawiania wniosków i rekomendacji.
- Mile widziana wiedza z obszaru Performance Marketing
Wymagania względem każdego członka zespołu KERRIS
- Zrozumienie celu realizowanych działań, zadawanie nie tylko pytań “Co?” i “Jak?”, ale również “Dlaczego?”, “W jakim celu?”.
- Komunikatywność, pozytywne nastawienie i współpraca z zespołem.
- Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość – nawet jeśli nikt nie patrzy.
- Otwarty umysł, zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy oraz chęć podejmowania wyzwań.
- Znajomość j. angielskiego min. w stopniu B2.
Wynagrodzenie
- 6-8 PLN netto + VAT w oparciu o współpracę B2B
Dodatkowe powody, aby z nami pracować
- Duża sprawczość, decyzyjność i możliwość wdrażania swoich pomysłów
- Możliwość pracy zdalnej
- Benefity: Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, wellbee, budżet szkoleniowy
- Praca w młodym, interdyscyplinarnym i pełnym energii zespole oraz luźna, ale profesjonalna atmosfera
- 2 dnia pracy w biurze KERRIS, pozostałe dni zdalnie
- Współpraca z przełożonym, któremu zależy na Twoim rozwoju i dobrostanie