Specjalista ds. PR
Marketing

Specjalista ds. PR

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

kreatywność

social media

organizacja pracy

komunikatywność

samodzielność

tworzenie tekstów

strategia PR

Mile widziane

copywriting

content marketing

moderator SoMe

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Koniecznie skontaktuj się z nami jeśli posiadasz:

  • bardzo dobre wyczucie języka polskiego oraz umiejętność tworzenia i redagowania tekstów,
  • doświadczenie w zakresie przygotowywania prezentacji, raportów, podsumowań projektów,
  • umiejętność poszukiwania informacji, wyciągania wniosków,
  • znajomość trendów oraz nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej,
  • dobrą organizację pracy, samodzielność,


Oferujemy:

  • pracę na pełen etat,
  • realizację ciekawych i ambitnych projektów,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji w doświadczonym i kompetentnym zespole,
  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,
  • prywatną opiekę medyczną (po okresie próbnym),
  • stabilną i elastyczną formę zatrudnienia,
  • hybrydowy model pracy (ale też w 100% pracę zdalną, możesz pracować z każdego zakątka świata, byle w polskiej strefie czasowej)

Twoje obowiązki:

  • samodzielne tworzenie prezentacji, harmonogramów i planów działań,
  • współtworzenie strategii PR dla klientów agencji,
  • samodzielna realizacja bieżących działań PR-owych dla klientów,
  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji z dziennikarzami,
  • tworzenie materiałów dla mediów,
  • koordynowanie spotkań prasowych i wydarzeń specjalnych,
  • bieżące śledzenie trendów branżowych i aktywne poszukiwanie okazji dla dodatkowych kreatywnych działań PR,
  • monitoring mediów i opracowywanie raportów,


Nasze oczekiwania

  • doświadczenie w realizacji projektów z obszaru komunikacji PR dla branży FMCG (min. 3 lata),
  • konieczne doświadczenie w media relations,
  • znajomość mediów oraz śledzenie zmian i trendów w branży komunikacji,
  • umiejętność tworzenia i redagowanie tekstów dla mediów oraz na potrzeby komunikacji PR klienta,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysokie standardy obsługi klienta i współpracy w zespole,
  • łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji,
  • zarządzanie równolegle wieloma zadaniami i dotrzymywania terminów,


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z kilkoma próbkami swoich tekstów PR-owych.

Rekomendowane oferty

PR Account Executive

Nowa
Catchers
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
copywriting
media
PR/public relations
Nowa