Planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności.
Ścisła współpraca z działami handlowymi KOMSA Polska oraz działami marketingu partnerów (dostawców i odbiorców) w zakresie pozyskania i wykorzystania budżetów promocyjnych.
Analiza rynku i działań konkurencji – samodzielna i we współpracy z działami sprzedaży.
Organizacja imprez okolicznościowych, konferencji firmowych, eventów branżowych oraz reprezentowanie grupy KOMSA Polska w imprezach targowych.
Planowanie i kontrola budżetu marketingowego oraz przygotowywanie bieżących planów marketingowych.
Budowanie pozytywnego wizerunku KOMSA Polska na rynku.
Oczekiwania:
Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Wykształcenie kierunkowe (marketing, reklama) będzie dodatkowym atutem.
Zmysł estetyczny i dbałość o wysoką jakość przygotowywanych materiałów.
Umiejętność współpracy w zespole oraz z firmami zewnętrznymi.
Umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie.
Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa w działaniu.
Oferujemy:
Rozwój w międzynarodowej grupie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo.
Pracę w systemie hybrydowym.
Stałe wsparcie w codziennych działaniach poprzez bliską współpracę z doświadczonymi pracownikami.