Zatrudniona osoba dołączy do zespołu Finansów, który realizuje zadania księgowo-finansowe w ramach spółek KPMG.
Opis stanowiska
- rejestracja i zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów w archiwum wewnętrznym działu Finansów
- obsługa korespondencji oraz uzupełnianie bazy danych/systemu
- współpraca z archiwum zewnętrznym ( w tym opisywanie archiwizowanych dokumentów, zarządzanie procesem odzyskiwania potrzebnych dokumentów)
- zapewnienie poprawności dokumentacji
- wykonywanie innych bieżących prac zleconych przez pracowników Działu Finansów
Wymagania
- bardzo dobrej organizacji pracy
- dobrej znajomości MS Office
- dokładności, systematyczności, staranności
- mile widziane doświadczenie w sekretariacie, kancelariach oraz przy wprowadzaniu danych do baz /systemów komputerowych
- komunikatywnej znajomości j. angielskiego
- pełnej dyspozycyjności
Oferujemy
- możliwość zdobycia doświadczenia w zespole ekspertów
- poznanie specyfiki pracy w obszarze finansowym
- zdobycie doświadczenia zawodowego w wymagającym środowisku w ramach międzynarodowej firmy
- możliwość dalszego kontynuowania kariery w ramach umowy o pracę, w roli Filing Clerk (w zależności od doświadczenia i wyników pracy)
- stacjonarny model pracy- pracujemy w nowoczesnej przestrzeni biurowej w dogodnej lokalizacji
- szeroki wybór szkoleń zintegrowanych w ramach platformy Degreed, m.in. szkolenia LinkedIn Learning, certyfikowane szkolenia Microsoft, szkolenia wewnętrzne
- wewnętrzny program rekomendacji – poleć znajomego i zdobądź bonus finansowy
- służbowy iPhone i laptop
- możliwość otrzymania zaświadczenia potwierdzającego udział w praktykach