Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.
Specjalista ds. telefonicznego pozyskiwania klienta biznesowego
Opis stanowiska
- wsparcie akcji sprzedażowych poprzez wykonywanie połączeń telefonicznych (cold calling) do wybranych firm, wstępne przedstawienie usługi/narzędzia i umawianie docelowych spotkań z potencjalnymi klientami/targetami dla ekspertów z zespołów merytorycznych KPMG
- uruchamianie nowych akcji sprzedażowych w systemie dedykowanym do obsługi akcji oraz weryfikacja listy kontaktów w systemie
- wprowadzanie danych dotyczących akcji sprzedażowych do systemu ogólnofirmowego do zarządzania danymi kontaktowymi klientów (CRM)
- przygotowanie raportów oraz regularne wysyłanie podsumowania o wynikach akcji sprzedażowych przeprowadzonych przez telefon do odpowiednich zespołów merytorycznych KPMG
Wymagania
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy telemarketera, preferowane doświadczenie w branży finansowej i sprzedaży usług profesjonalnych (tj. usługi prawne, rachunkowo-księgowe, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego)
- umiejętność dopasowania stylu komunikacji do współrozmówcy
- wysoka kultura osobista i dbałość o poprawny język
- zdolności komunikacyjne i budowania relacji
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu
- dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- pracę hybrydową lub zdalną – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
- finansowanie kwalifikacji zawodowych
- stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach