KRAKÓW5020 jest miejską spółką powołaną przez Prezydenta Miasta Krakowa, która zajmuje się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miasta oraz jego promocją we współpracy z licznymi partnerami. Głównym zadaniem jest wzmacnianie marki Krakowa jako nowoczesnej europejskiej metropolii, atrakcyjnej, otwartej i tolerancyjnej; miasta światowego dziedzictwa kulturowego i prężnego ośrodka akademickiego.
Nazwa KRAKÓW5020 nawiązuje do usytuowania miasta, które znajduje się w punkcie przecięcia równoleżnika 50ºN z południkiem 20ºE. Współrzędne biznesu i Nowa gościnność to hasła, które przyświecają idei rozwoju miasta Krakowa w sferach gospodarki, innowacji, nauki i kultury.
Spółka odpowiada m.in. za: Centrum Kongresowe ICE Kraków i zlokalizowane w nim studio hybrydowe, miejską platformę PLAY KRAKÓW, projekty: Kraków Network i Power of 4, cykl ICE Classic i Dzień dobry ICE Kraków oraz Oficjalną Sieć Informacji Miejskiej InfoKraków wraz z marką Kraków Story.
Poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Punkty Informacji Miejskiej InfoKraków
Zakres obowiązków:
- udzielanie informacji turystyczno–kulturalnej w języku polskim oraz angielskim w Punktach Sieci Informacji Miejskiej InfoKraków,
- prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów na imprezy kulturalne, usług turystycznych oraz oferty lokalnych produktów miejskiego concept store'u,
- obsługa kasy fiskalnej i płatności bezgotówkowych,
- dbałość o prawidłową jakość i ekspozycję sprzedawanych towarów,
- sporządzanie raportów, protokołów oraz rozliczeń sprzedażowych,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizacji powierzonych zadań,
- współpraca z innymi obszarami Spółki przy realizacji działań związanych z projektem miejskiego concept store'u,
- współtworzenie dobrego wizerunku miasta oraz Spółki,
- aktywna współpraca w ramach Zespołu oraz z obszarem marketingu.
Nasze oczekiwania:
- biegła znajomość języka polskiego oraz znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 (warunek konieczny),
- bardzo dobra znajomość oferty kulturalnej oraz atrakcji turystycznych Krakowa i regionu Małopolski,
- znajomość drugiego języka obcego (oprócz języka angielskiego) w stopniu komunikatywnym,
- bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych MS Office,
- pełna dyspozycyjność,
- sumienność i rzetelność w działaniu,
- umiejętność rozwiązywania problemów i odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność,
- zaangażowanie i zmotywowanie do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu,
- równoważny system czasu pracy,
- stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie,
- szkolenia tematyczne i produktowe,
- pracę w punktach informacji miejskiej wchodzących w skład InfoKraków,
- możliwość rozwoju zawodowego w ciekawym i wymagającym obszarze.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV.