Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
new
Sales
Kraków5020 Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Kraków5020 Sp. z o.o.
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Ms office
Angielski
komunikatywność
Opis stanowiska

KRAKÓW5020 jest miejską spółką powołaną przez Prezydenta Miasta Krakowa, która zajmuje się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miasta oraz jego promocją we współpracy z licznymi partnerami. Głównym zadaniem jest wzmacnianie marki Krakowa jako nowoczesnej europejskiej metropolii, atrakcyjnej, otwartej i tolerancyjnej; miasta światowego dziedzictwa kulturowego i prężnego ośrodka akademickiego.

Nazwa KRAKÓW5020 nawiązuje do usytuowania miasta, które znajduje się w punkcie przecięcia równoleżnika 50ºN z południkiem 20ºE. Współrzędne biznesu i Nowa gościnność to hasła, które przyświecają idei rozwoju miasta Krakowa w sferach gospodarki, innowacji, nauki i kultury.

Spółka odpowiada m.in. za: Centrum Kongresowe ICE Kraków i zlokalizowane w nim studio hybrydowe, miejską platformę PLAY KRAKÓW, projekty: Kraków Network i Power of 4, cykl ICE Classic i Dzień dobry ICE Kraków oraz Oficjalną Sieć Informacji Miejskiej InfoKraków wraz z marką Kraków Story.


Poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Miejsce pracy: Punkty Informacji Miejskiej InfoKraków


Zakres obowiązków:

  • udzielanie informacji turystyczno–kulturalnej w języku polskim oraz angielskim w Punktach Sieci Informacji Miejskiej InfoKraków,
  • prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów na imprezy kulturalne, usług turystycznych oraz oferty lokalnych produktów miejskiego concept store'u,
  • obsługa kasy fiskalnej i płatności bezgotówkowych,
  • dbałość o prawidłową jakość i ekspozycję sprzedawanych towarów,
  • sporządzanie raportów, protokołów oraz rozliczeń sprzedażowych,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizacji powierzonych zadań,
  • współpraca z innymi obszarami Spółki przy realizacji działań związanych z projektem miejskiego concept store'u,
  • współtworzenie dobrego wizerunku miasta oraz Spółki,
  • aktywna współpraca w ramach Zespołu oraz z obszarem marketingu.


Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość języka polskiego oraz znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 (warunek konieczny),
  • bardzo dobra znajomość oferty kulturalnej oraz atrakcji turystycznych Krakowa i regionu Małopolski,
  • znajomość drugiego języka obcego (oprócz języka angielskiego) w stopniu komunikatywnym,
  • bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych MS Office,
  • pełna dyspozycyjność,
  • sumienność i rzetelność w działaniu,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i odporność na stres,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • kreatywność,
  • zaangażowanie i zmotywowanie do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów


Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu,
  • równoważny system czasu pracy,
  • stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie,
  • szkolenia tematyczne i produktowe,
  • pracę w punktach informacji miejskiej wchodzących w skład InfoKraków,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ciekawym i wymagającym obszarze.


Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV.


Sprawdź podobne oferty