KRAKÓW5020 jest miejską spółką powołaną przez Prezydenta Miasta Krakowa, która zajmuje się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miasta oraz jego promocją we współpracy z licznymi partnerami. Głównym zadaniem jest wzmacnianie marki Krakowa jako nowoczesnej europejskiej metropolii, atrakcyjnej, otwartej i tolerancyjnej; miasta światowego dziedzictwa kulturowego i prężnego ośrodka akademickiego.
Nazwa KRAKÓW5020 nawiązuje do usytuowania miasta, które znajduje się w punkcie przecięcia równoleżnika 50ºN z południkiem 20ºE. Współrzędne biznesu i Nowa gościnność to hasła, które przyświecają idei rozwoju miasta Krakowa w sferach gospodarki, innowacji, nauki i kultury.
Spółka odpowiada m.in. za: Centrum Kongresowe ICE Kraków i zlokalizowane w nim studio hybrydowe, miejską platformę PLAY KRAKÓW, projekty: Kraków Network i Power of 4, cykl ICE Classic i Dzień dobry ICE Kraków oraz Oficjalną Sieć Informacji Miejskiej InfoKraków wraz z marką Kraków Story.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Zakres obowiązków:
- prowadzenie bezpośredniej obsługi klienta,
- pozyskiwanie środków finansowych, w szczególności poprzez realizację indywidualnego i zespołowego planu sprzedaży dotyczącego krótkoterminowego wynajmu przestrzeni kongresowej,
- przygotowywanie ofert sprzedażowych i partnerskich
- wspieranie obsługi Spółki w zakresie organizacji pracy oraz pod względem kancelaryjnym (bieżąca obsługa skrzynek mailowych, udzielanie informacji na temat wydarzeń odbywających się w Centrum Kongresowym ICE Kraków),
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe i sprzedażowe
- prowadzenie rozpoznania rynku, wskazywanie i realizowanie nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych,
- utrzymywanie relacji z klientami i partnerami oraz budowanie i rozwój relacji B2B,
- opracowywanie sprawozdań i analiz,
- nawiązywanie i rozwój relacji z branżą turystki biznesowej,
- współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rynku spotkań oraz uczestnictwo w działaniach wynikających z przynależności do organizacji branżowych,
- prowadzenie działań promujących w kraju i za granicą, w szczególności udział w krajowych i międzynarodowych targach turystki biznesowej, konferencjach oraz akcjach CSR,
- przygotowywanie logistyczne spotkań, wizyt krajowych i zagranicznych gości Spółki,
- merytoryczne przygotowanie i rozliczenie delegacji pracowników.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zarządzaniem, sprzedażą lub turystyką biznesową,
- znajomość branży, w szczególności znajomość technik sprzedaży i marketingu,
- umiejętność pisania i redakcji tekstów, w tym ofert sprzedażowych,
- wiedza z zakresu zarządzania projektami,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz odporność na stres,
- umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,
- wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole oraz kreatywność,
- umiejętność nadawania priorytetów poszczególnym zadaniom i prowadzenie wielozadaniowych projektów,
- umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- umowę na zastępstwo w pełnym wymiarze czasu,
- stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie,
- pracę w dynamicznym zespole,
- pracę w centrum Krakowa, z możliwością bezpłatnego parkingu,
- możliwość rozwoju zawodowego w ciekawym i wymagającym obszarze.