Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂
Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonych i piekielnie zdolnych osób, które dołączą do sprzedażowego zespołu Patrycji🙂. ✨ Dlatego, jeżeli uważasz, że sprzedaż nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀
Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂
- Pozyskiwanie klientów biznesowych dla produktów personalizowanych.
- Współpraca z branżowymi firmami wykonawczymi (drukarniami, producentami obuwia).
- Przygotowywanie ofert.
- Prowadzenie negocjacji handlowych.
- Realizacja i obsługa zamówień w systemie WMS (kontrola przepływu towaru).
- Skuteczne zarządzanie relacjami z partnerami.
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
- Realizowanie planów sprzedaży w powierzonym obszarze działania.
- Budowanie i aktualizowanie bazy klientów w oparciu o moduł CRM.
- Udział w spotkaniach i wydarzeniach branżowych.
- Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedaży we współpracy z pozostałymi działami spółki.
Dlatego super, jeśli:
- masz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B,
- samodzielnie prowadzisz projekty i przygotowujesz oferty sprzedażowe,
- umiejętnie prowadzisz negocjacje handlowe,
- jesteś proaktywnie nastawion_ na sprzedaż,
- jesteś gotow_ do wyjazdów służbowych (sporadycznie kilkudniowych),
- znasz angielski minimum na poziomie B2,
- potrafisz organizować swoją pracę i działać samodzielnie oraz w zespole,
- znasz technik sprzedaży (mile widziane),
- skutecznie korzystasz z systemu CRM (mile widziane),
- masz doświadczenie w pracy z Klientami zagranicznymi (mile widziane).
A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂
- wynagrodzenie w wysokości 6000 zł netto +VAT oraz cokwartalna prowizja,
- umowę B2B (z płatnym urlopem) – jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień :)
- pracy stacjonarnej w łódzkim biurze, hybrydowej lub w pełni zdalnej,
- trzymiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi:
- - w pierwszym miesiącu: 4 dni w biurze w pierwszym tygodniu pracy, następnie 2 dni w tygodniu,
- - w drugim i trzecim miesiącu: 2 dni w biurze co 2 tygodnie,
- elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza,
- pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej),
- indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy,
- Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi,
- zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty,
- dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji),
- brak dress code'u, Twój komfort jest dla nas najważniejszy - mile widziane (ale absolutnie nie obowiązkowe) jest chodzenie w spersonalizowanych klapkach z nazwą Twojego stanowiska, które dostajesz od nas w welcome packu :).
Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Prześlij nam swoją aplikację na adres praca@kubotastore.pl.
PS W międzyczasie zachęcamy Cię do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂