Specjalista/ka ds. zamówień publicznych
Sprzedaż

Specjalista/ka ds. zamówień publicznych

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

przepisy

przetargi

negocjacje

dokumentacja

Mile widziane

OZE

Opis stanowiska

Lerta to innowacyjna firma energetyczna, która rozumie potrzeby wytwórców i odbiorców energii. Dlatego proponuje przyjazne dla środowiska, skrojone na miarę rozwiązania, pozwalające łączyć uczestników rynku energetycznego. To co nas wyróżnia to Wirtualna Elektrownia Lerta. To inteligentne oprogramowanie, które łączy wielu wytwórców, magazyny energii i konsumentów w jeden zoptymalizowany ekosystem, pozwalający w czasie rzeczywistym planować i dostosowywać produkcję energii oraz inteligentnie handlować na rynku energii przy jak najniższych kosztach operacyjnych. Do działu Marketing&Sales poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu na stanowisku:


Specjalista/ka ds. zamówień publicznych


Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Wyszukiwanie informacji o przetargach,
  • Kompleksowe i terminowe przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, nadzorowanie przebiegu postępowań przetargowych zgodnie wymogami ustawowymi, wymogami instytucji zamawiającej oraz wewnętrznymi procedurami spółki,
  • Opracowywanie wycen i kalkulacji cenowych w koordynacji z działem sprzedaży oraz technicznym,
  • Kontakt z urzędami i instytucjami nadzoru,
  • Dbanie o sprawną komunikację oraz kontakt z klientami i kontrahentami,
  • Sporządzanie sprawozdań i raportów oraz obsługę systemu CRM,
  • Ścisłą współpracę ze wszystkimi działami spółki,
  • Budowanie relacji z Klientem oraz zadawanie pytań w ramach postępowań przetargowych,
  • Weryfikowanie statusu aktualnych postępowań przetargowych.


Idealnie jeśli posiadasz:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze zamówień publicznych,
  • Wykształcenie wyższe – prawo, administracja, ekonomia lub podyplomowe studia w zakresie Pzp,
  • Praktyczną znajomość Ustawy Prawa zamówień publicznych,
  • Doświadczenie w korzystaniu z platform zakupowych,
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego.


O Tobie:

  • Dobrze organizujesz swoją pracę oraz potrafisz zarządzać swoim czasem pracy,
  • Posiadasz zdolności negocjacyjne,
  • Cechuje Cię wysoka kultura biznesowa, jesteś skrupulatny i odpowiedzialny,
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
  • Jesteś gotowy do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.


Duży plus za:

  • Doświadczenie zdobyte w zamówieniach publicznych w branży OZE,
  • Znajomość Prawa Zamówień Publicznych.


To oferujemy:

  • Pracę w dynamicznej organizacji nastawionej na rozwój,
  • Możliwość doskonalenia umiejętności praktycznych,
  • Pakiet medyczny Medicover,
  • Zajęcia z lektorem języka angielskiego,
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie,
  • Dostęp do firmowej biblioteczki online,
  • Możliwość udziału w Programie Poleceń Pracowniczych,
  • Kartę sportową Medicover Sport,
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop),
  • Pracę stacjonarną w naszym biurze w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 76.

Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Wrocław
język angielski
account
Microsoft Office
Nowa