Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Digital Communication Planner Buyer
new
Media
LHH Recruitment Solutions

Digital Communication Planner Buyer

LHH Recruitment Solutions
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
planowanie mediów
media digital
kontakt z klientem
zakup mediów
Rozliczanie kampanii
Opis stanowiska

Dla naszego klienta, domu mediowego z siedzibą w Warszawie, poszukujemy:


­DIGITAL COMMUNICATION PLANNER BUYER

(mid/senior)


Miejsce pracy: Warszawa

Model pracy: hybrydowy


TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Opracowywanie strategii działań w mediach digital,
  • Koordynacja projektów oraz samodzielne planowanie, realizowanie i rozliczanie kampanii reklamowych w mediach,
  • Kontrola procesu zakupu i realizacji kampanii,
  • Poszukiwanie nowych dróg dotarcia do konsumentów, z uwzględnieniem cech grupy docelowej, specyfiki marki oraz celów komunikacyjnych,
  • Przygotowanie analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu oraz klienta,
  • Współpraca z partnerami mediowymi, ewaluacja ofert, negocjacje warunków współpracy,
  • Bezpośrednia współpraca z działami wewnętrznymi w zakresie tworzenia strategii komunikacji dla klientów,
  • Wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu.


WYMAGANIA PRACODAWCY:

  • Doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii digital w domu mediowym,
  • Praktyczna znajomość narzędzi mediowych (np. Mediapanel, AdReal),
  • Umiejętność pracy z liczbami oraz wyciągania trafnych wniosków i rekomendacji,
  • Terminowość oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Umiejętności prowadzenia spotkań i prezentacji, w tym swobodnego przedstawiania swoich rekomendacji,
  • Znajomości j. angielskiego na poziomie min. B1/B2.


PRACODAWCA OFERUJE:

  • Stabilne środowisko pracy oraz wybór formy zatrudnienia,
  • Pracę w trybie hybrydowym (3 dni-biuro, 2 dni-home office),
  • Lekcje języka angielskiego,
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne,
  • Pracę w nowoczesnym biurze (m.in. strefy relaksu, pokoje gier i masażu),
  • Proces wdrożeniowy i wsparcie zespołu.


ETAPY REKRUTACJI

  1. Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
  3. Spotkanie z Klientem (Communications Director oraz HR Manager).



#media #mediadigital #planner #buyer #plannerbuyer #digital #facebook #instagram #mediaplanner

Sprawdź podobne oferty