Dla naszego klienta, domu mediowego z siedzibą w Warszawie, poszukujemy:
DIGITAL COMMUNICATION PLANNER BUYER
(mid/senior)
Miejsce pracy: Warszawa
Model pracy: hybrydowy
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Opracowywanie strategii działań w mediach digital,
- Koordynacja projektów oraz samodzielne planowanie, realizowanie i rozliczanie kampanii reklamowych w mediach,
- Kontrola procesu zakupu i realizacji kampanii,
- Poszukiwanie nowych dróg dotarcia do konsumentów, z uwzględnieniem cech grupy docelowej, specyfiki marki oraz celów komunikacyjnych,
- Przygotowanie analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu oraz klienta,
- Współpraca z partnerami mediowymi, ewaluacja ofert, negocjacje warunków współpracy,
- Bezpośrednia współpraca z działami wewnętrznymi w zakresie tworzenia strategii komunikacji dla klientów,
- Wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu.
WYMAGANIA PRACODAWCY:
- Doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii digital w domu mediowym,
- Praktyczna znajomość narzędzi mediowych (np. Mediapanel, AdReal),
- Umiejętność pracy z liczbami oraz wyciągania trafnych wniosków i rekomendacji,
- Terminowość oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Umiejętności prowadzenia spotkań i prezentacji, w tym swobodnego przedstawiania swoich rekomendacji,
- Znajomości j. angielskiego na poziomie min. B1/B2.
PRACODAWCA OFERUJE:
- Stabilne środowisko pracy oraz wybór formy zatrudnienia,
- Pracę w trybie hybrydowym (3 dni-biuro, 2 dni-home office),
- Lekcje języka angielskiego,
- Prywatne ubezpieczenie medyczne,
- Pracę w nowoczesnym biurze (m.in. strefy relaksu, pokoje gier i masażu),
- Proces wdrożeniowy i wsparcie zespołu.
ETAPY REKRUTACJI
- Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
- Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
- Spotkanie z Klientem (Communications Director oraz HR Manager).
#media #mediadigital #planner #buyer #plannerbuyer #digital #facebook #instagram #mediaplanner