Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Customer Success Team Lead
new
Support
LiveKid

Customer Success Team Lead

LiveKid
7 000 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 300 - 7 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa zlecenia
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
komunikatywność
Angielski
Opis stanowiska

Cześć!


Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. 📱🧒 Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku.🌮🌮 Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji.


Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Customer Success Team Lead w naszej firmie. 🎉Jeśli więc lubisz pracę z ludźmi, potrafisz zatroszczyć się o klienta, a różnorodne zadania Ci nie straszne: śmiało czytaj dalej!


➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy?

Jako Customer Success Team Lead w LiveKid będziesz odpowiedzialny/a za szereg działań operacyjnych związanych z opieką nad naszymi Klientami (ok 50% czasu) oraz zarządzaniem naszym zespołem (ok 50% Twojego czasu pracy). Customer Success to nasza mocna strona i mamy nadzieje, że z Tobą na pokładzie, nasz serwis wejdzie na jeszcze wyższy poziom! 🚀


No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?

➡️ Zarządzaniem zespołem Customer Success: Twoim zadaniem będzie koordynacja pracy 5-7 osób, dbanie o ich rozwój, prowadzenie regularnych sesji feedback’owych, wsparcie merytoryczne oraz monitorowanie realizacji celów & KPI. Czyli w skrócie: bycie zaangażowanym liderem, który wspiera w realizacji celów.

➡️ Bezpośrednią pracą z naszymi klientami: po wdrożeniu w aplikację będziesz pracować operacyjnie i wspierać klientów w ich codziennych problemach. W naszym zespole praca blisko klientów jest niezbędna do dobrego zrozumienia procesów i efektywnego zarządzania zespołem 💪

➡️ Tworzeniem i administrowaniem dokumentacji dla klientów: będziesz przygotowywać umowy dla klientów, dbać o aktualność ich danych. Dodatkowo będziesz przygotowywać i monitorować protokoły (np. przekazanie sprzętu firmowego, niezbędne zgody i oświadczenia (np. RODO oraz związane z wewnętrznymi procedurami).

➡️ Rekrutacją i wdrożeniem nowych pracowników w tematy firmowe: jako lider będziesz czynnie uczestniczyć w procesach rekrutacyjnych oraz zadbasz o sprawny i dobry onboarding i rozwój nowych LiveKid’owców w Twoim zespole 🥰

➡️ Wsparciem w tematach, o których sami jeszcze nie mamy jeszcze zielonego pojęcia! 🙈 LiveKid rozwija się szybko i dynamicznie, dlatego z pewnością pojawią się dodatkowe projekty i tematy, w których będziemy prosić Cię o wsparcie. Nie chcemy ściemniać: elastyczność i transparencja to u nas podstawa!


Nasze wymagania:

➡️ Zdolność komunikacji, transparencja & teamwork: będziesz BARDZO dużo pracować z ludźmi (m.in. z klientami, swoim zespołem, innymi działami): musisz to lubić!

➡️ Ok. 3 lat doświadczenia w obszarze Customer Service / Customer Success: zrozumienie środowiska pracy w CS jest dla nas kluczowe. Zależy nam na tym, abyś wiedział/a, jak nawiązać relację z klientami oraz miał/a obycie z telefoniczną i mailową obsługą klienta. Wspominaliśmy już, że musisz to lubić? 😎

➡️ Dokładność & terminowość: zależy nam na tym, aby zarówno nasi klienci, jak i zespół mogli na Tobie polegać. Znasz to uczucie, kiedy umawiasz się na rozmowę, która nigdy nie dochodzi do skutku, prawda…? Tego w LiveKid zdecydowanie nie chcemy! ❌

➡️ Odpowiedzialność: to jedna z naszych kluczowych wartości, która w roli liderskiej jest szczególnie ważna. Zależy nam na tym, abyś umiał/a podejmować własne decyzje, a ewentualne błędy brał/a na klatę. Będziesz odpowiadać nie tylko za działania swoje, ale także zespołu.

➡️ Znajomość obsługi programów biurowych: m.in. Google Workspace (wcześniej G Suite), Slack, MS Office, Notion, Jira etc.

➡️ Umiejętność przełączania się między kontekstami i zadaniami oraz elastyczność: wiele sytuacji (czy to związanych z klientami, czy zespołem) musimy rozpatrywać indywidualnie, nie mamy na nie procedur, a plany dnia często ulegają zmianom - dobrze, abyś umiał/a się w tym odnaleźć.

➡️ Znajomość języka angielskiego (min. B1)


Mile widziane:

➡️ Wcześniejsze doświadczenie jako lider / koordynator zespołu / projektu: będzie to Twoim dużym atutem. Ale nic się nie martw, jeżeli jeszcze nie miał/aś okazji sprawdzić się w takich zadaniach: ogarniemy to wspólnie! 💪

➡️ Znajomość systemów CRM lub programów do odsłuchów rozmów, np. Pipedrive, Thulium, Jira/Clickup, etc.


➡️ Nasze wartości

Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done, Transparency oraz Teamwork and Communication. 💪 No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?

💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje.

🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności.

🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.

😇Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.

👊Teamwork and Communication wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.


Co możemy Ci zaoferować?

➡️ Umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania!

➡️ Wynagrodzenie w wysokości 6300-7800 brutto (UZ) lub 7000-8500 netto (B2B).

➡️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie 21 płatnych dni wolnych w ciągu roku 🌴

➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (WARTA), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego.

➡️ Możliwość rezerwacji miejsca parkingowego tuż pod biurem 🚗

➡️ Mnóstwo możliwości do wykorzystania swoich umiejętności oraz przejęcia ownership’u nad LiveKid’owymi projektami.

➡️ Przestrzeń do rozwoju, wdrażania swoich pomysłów i przeprowadzania automatyzacji. Nowym, dobrym pomysłom mówimy TAK! 💪

➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉

➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬


Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Najpierw zadzwoni do Ciebie Marta, który przedstawi Ci wstępne zasady współpracy z nami, omówi z Tobą Twoje oczekiwania i Twoje doświadczenie.
  2. Następnie zaprosimy Cię na rozmowę z Marią (Twoją przyszłą przełożoną) oraz Gabrielą czyli Team Leaderką zespołu w formie stacjonarnej w siedzibie LiveKid, przy ul. Krakusa 11.
  3. W kolejnym kroku (ponownie w biurze i z Marią) spotkasz się na dniu otwartym podczas, którego będzie również zadanie praktyczne. W trakcie tego etapu będziesz mógł/a poznać nasz zespół i zobaczyć jak się u nas pracuje.
  4. Na sam koniec będziesz miał/a okazję porozmawiać jeszcze z Kubą czyli naszym CEO, a także Martą naszą People&Culture Partnerką na etapie podsumowującym cały proces.
  5. Po tych rozmowach zdecydujemy, kto najbardziej pasuje do naszej załogi! 🎉
  6. Pamiętaj: niezależnie od etapu procesu i wyniku rekrutacji obiecujemy: zawsze wrócimy do Ciebie z feedbackiem. 💪


7 000 - 8 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 300 - 7 800 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty