Specjalista ds. Sprzedaży
Sprzedaż

Specjalista ds. Sprzedaży

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

budowanie relacji

dobra organizacja pracy

komunikatywność

kreatywność

elastyczność

odpowiedzialność

praca w grupie

Opis stanowiska

Cześć! Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. 📱🧒 Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku.🌮🌮 Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji.


Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Specjalista ds. Sprzedaży! 🎉 Jeśli więc pracowałeś/aś z sukcesami w sprzedaży: śmiało czytaj dalej!


➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy?


Jako Specjalista ds. Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/a za skuteczne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotuj się na to, że będziesz sprzedawać produkt, który naprawdę działa oraz wprowadza nowe standardy! Sprzedajemy opierając się głównie na przyjacielskich relacjach i każdy nowy Dyrektor korzystający z LiveKid jest dla nas bardzo ważny!


No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?


➡️Zamykaniem sprzedaży podczas prowadzenia prezentacji online dla potencjalnych Klientów, pokazując najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce: brzmi super, prawda? 😎

➡️Przygotowywaniem ofert oraz zawieraniem umów z Klientami: będziesz przygotowywał/a spersonalizowane oferty dla klientów,a następnie dopniesz wszelkie formalności (zakres i dane do umowy).

➡️Nawiązywaniem i budowaniem długotrwałej relacji z Klientem: każdy z klientów jest dla nas bardzo ważny! Staramy się od samego początku zbudować zaufanie klientów co przekłada się na ich lojalność. Ważne dla nas jest aby klient czuł od pierwszego kontaktu, że ma w nas wsparcie.

➡️Uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z zespołem marketingu oraz Customer Success będzie stałym elementem Twojej pracy. Wspólna praca pozwala na efektywniejsze reagowanie na potrzeby klientów, lepsze zrozumienie ich oczekiwań i koordynację działań marketingowych z działaniami sprzedażowymi.


Nasze wymagania:


➡️Lubisz kontakt z drugim człowiekiem: Twój entuzjazm w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji sprawia, że czerpiesz satysfakcję z interakcji z innymi ludźmi. Twoja umiejętność komunikacji i empatii pozwala Ci łatwo nawiązywać pozytywne relacje, co stanowi wartość dodaną w kontaktach z klientami.

➡️Zajmowałeś/aś się sprzedażą z sukcesami i masz w tym co najmniej dwuletnie udokumentowane doświadczenie. Potrafisz badać potrzeby klientów, negocjować z nimi, tworzyć oferty, zbijać obiekcje i przeprowadzić proces sprzedaży od A do Z (Z jak Zawarcie umowy 😎)

➡️Umiesz przeprowadzić rozmowę tak, jak potrzebujesz: posiadasz zdolność dostosowywania swojego sposobu komunikacji do kontekstu i potrzeb rozmówcy. Potrafisz słuchać, zadawać trafne pytania i przekazywać informacje w sposób zrozumiały i przekonujący.

➡️Posiadasz ambicję i determinację, aby wykręcać coraz to lepsze wyniki. Twój entuzjazm i silna wola pomagają Ci pokonywać wyzwania (a tych mamy sporo!) i stale się rozwijać. Te cechy zdecydowanie pomogą Ci odnaleźć się w start up’owym środowisku. No nie ma u nas nudy! 🚀

➡️Dobrą organizację masz we krwi, a apkę z kalendarzem na głównym ekranie swojego smartfona. Twoja umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz organizacji działań jest nieodzowna w świecie sprzedaży.


➡️ Nasze wartości


Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done oraz Transparency. No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?


💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje.

🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności.

🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.

😇 Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.

👊 Teamwork and Communications wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów


To oferujemy:


➡️Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6100-7100 brutto (UZ) lub 7000-8000 netto (B2B).

➡️Nielimitowane premie od sprzedaży: im więcej klientów pozyskasz, tym więcej zarobisz 😎 W najlepszych miesiącach prowizje od sprzedaży dochodziły do 15 000 zł! Średnie premie w naszym zespole wynoszą ok 2000 - 4000 zł netto (na rękę).

➡️Umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania!

➡️Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie 21 płatnych dni wolnych w ciągu roku 🌴

➡️Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

➡️Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego.

➡️Możliwość rezerwacji miejsca parkingowego tuż pod biurem 🚗

➡️Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉

➡️Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬



Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Najpierw zadzwoni do Ciebie Karol, który przedstawi Ci wstępne zasady współpracy z nami, omówi z Tobą Twoje oczekiwania i Twoje doświadczenie.
  2. Następnie zaprosimy Cię na rozmowę z Kamilem (Twoim przyszłym przełożonym) oraz Martą (naszą People&Culture Partnerką) w siedzibie LiveKid, przy ul. Krakusa 11 podczas. Podczas tej rozmowy rozwiążemy wspólnie krótkie zadanie praktyczne.
  3. W kolejnym kroku zaprosimy Cię na dzień próbny w biurze LiveKid. W trakcie tego etapu będziesz mógł/a poznać nasz zespół i zobaczyć w praktyce, jak się u nas pracuje.
  4. Na sam koniec będziesz miał/a okazję porozmawiać z Marią czyli naszą CRO, a także ponownie z Kamilem na krótkiej rozmowie podsumowującej cały proces.
  5. Po tych rozmowach zdecydujemy, kto najbardziej pasuje do naszej załogi!
  6. Pamiętaj: niezależnie od etapu procesu i wyniku rekrutacji obiecujemy: zawsze wrócimy do Ciebie z feedbackiem.

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
ATL
reklama
BTL
Nowa