Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Team operations coordinator
PM
Locatick

Team operations coordinator

Locatick
11 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
9 000 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
organizacja pracy
samodzielność
zarządzanie projektami
wdrażanie KPI
skuteczna komunikacja
Microsoft Office
Opis stanowiska

SZYBKA REKRUTACJA - Nie marnujemy Twojego czasu, dostaniesz od nas odpowiedź maksymalnie w ciągu 5 dni od złożenia aplikacji.


Jesteśmy liderem w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla zarządzania zadaniami w terenie (field service management), z pasją do tworzenia inteligentnych systemów ułatwiających komunikację i współpracę. Nasza aplikacja Locatick służy firmom z sektora usług technicznych, serwisowych, wszędzie tam, gdzie liczy się jakość i efektywność wykonania zadania. Pracujemy z takimi firmami jak: Famur, Alstom, Klima-therm czy FBSerwis oraz setkami małych i średnich firm serwisowych czy instalacyjnych.


Kogo szukamy?


Do naszego zespołu poszukujemy osoby z min. 5-letnim doświadczeniem na stanowiskach związanych z zarządzaniem operacjami, koordynacją projektów lub podobnych, które wymagały doskonałej organizacji pracy, umiejętności negocjacyjnych oraz komunikacyjnych. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umiejętności pracy w zespole. Idealny kandydat to lider gotowy do wyzwań, zarządzania projektami i innowacji, który wyróżnia się w swojej obecnej organizacji, szuka zmiany i ma ambicję odcisnąć swoje piętno na naszej organizacji i całej branży.


  • Posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku: project manager, project coordinator, kierownik operacyjny - warunek konieczny.
  • Twoje wcześniejsze, managerskie doświadczenie obejmowało tworzenie procesów i KPI w takich obszarach jak: sprzedaż, marketing, transformację organizacji, lub business development.
  • Łatwo nawiązujesz kontakty i swobodnie prowadzisz biznesowe rozmowy telefoniczne oraz korespondencję mailową.
  • Posiadasz umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz zespołu, nie boisz się samodzielnego rozwiązywania problemów i pracy pod presją.
  • Dużą zaletą będzie wcześniejsza praca w rozwijającej się spółce technologicznej, optymalnie w modelu SaaS.


Twoje zadania:


  • Nadzorowanie i optymalizacja procesów operacyjnych firmy.
  • Zarządzanie kluczowymi projektami i rozwijanie współpracy pomiędzy różnymi działami w firmie
  • Wdrażanie strategii operacyjnej
  • Raportowanie i analiza danych
  • Inne zadania zlecone.


Co poza tym?


W zależności od Twoich ukrytych talentów i pasji będziesz mógł/mogła realizować dodatkowe projekty i zadania przy rozwoju aplikacji wykorzystywanej przez największe firmy w swoich branżach oraz mieć wpływ na kierunek rozwoju firmy z branży nowoczesnych technologii. A jeżeli nasza współpraca będzie układać się pomyślnie to chcielibyśmy mieć CIę na pokładzie na dłużej oferując Ci dodatkowe benefity w postaci opcji pracowniczych i/lub udziałów.


Co oferujemy?


  • Umowę dopasowaną do Twoich potrzeb (B2B lub etat).
  • Praca zdalna z okazjonalnymi spotkaniami w biurze
  • Służbowy laptop, telefon i narzędzia niezbędne do Twojej pracy.


KONIECZNIE napisz od kiedy jesteś dostępny/dostępna. W przypadku dużej ilości zgłoszeń, nie będziemy w stanie odpowiedzieć każdej osobie i skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zastrzegamy, że wiadomość zwrotną wysyłamy tylko do kandydatów, którzy spełniają kryteria oraz napiszą kilka słów speronalizowanej wiadomości do Nas.

11 000 - 15 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

9 000 - 12 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty