Oferujemy to, co najcenniejsze – BEZPIECZEŃSTWO RODZINY, a MONITOROWANIE ZDROWIA jest naszym priorytetem.
WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE - posiadamy ponad 25 lat doświadczenia w usługach świadczonych w zakresie bezpieczeństwa rodziny
PONAD 1 MLN KLIENTÓW LOCON - z gamy produktów LOCON Bezpieczna Rodzina korzysta ponad 1 mln użytkowników w całej Polsce
NOWOCZESNE URZĄDZENIA - posiadamy własne zaplecze informatyczne i technologiczne, umożliwiające stały rozwój aplikacji oraz urządzeń opartych
na najlepszej jakości czujnikach.
W naszym sklepie www.bezpiecznarodzina.pl sprzedajemy urządzenia (tracker), w modelu subskrypcyjnym. Poszukujemy osoby, której zadaniem będzie zbieranie i analiza danych od momentu wyświetlenia naszej reklamy poprzez wejscie na stronę, zakup urządzenia, uzywalność produktu, aż do momentu rezygnacji klienta.
Rozwijamy się bardzo dynamicznie, dlatego dane i wnioski tych danych są dla nas kluczowe.
Jakie wyzwania na Ciebie czekają?
🎯Tworzenie i rozwijanie systemów raportowanie
🎯Opracowywanie wymagań i wdrażanie metod zbierania danych
🎯Nadzór nad poprawnościa raportowania we wszytkich obszarach (e-commerce, customer success, customer journey)
🎯Współtworzenie i rozwijanie struktury systemu analiz oraz raportowania
🎯Udział w opracowaniu wymagań i wdrożeniu procesów gromadzenia i przetwarzania danych.
🎯Nadzór nad poprawnością zbierania danych.
🎯Analiza sprzedaży, ruchu oraz zachowań użytkowników w serwisie w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy efektywności strony internetowej.
🎯Analiza zachowan klientow, uzywalnosci i funkcji produktów, churn, nps
🎯Przygotowywanie raportów, analiz oraz ich wizualizacja w oparciu o narzędzia analityki internetowej.
🎯Śledzenie i raportowanie stopnia realizacji określonych KPI marketingowych.
🎯Śledzenie trendów z obszaru analityki e-commerce/marketingu oraz dostępnych narzędzi
🎯Szkolenie zespołu e-commerce z zakresu zbieranych danych
🎯Analizowanie wyników z narzędzi do heatmap (Hotjar, Smartlook, CrazyEgg)
🎯Wsparcie zespołów w analizie i wyciąganiu wniosków biznesowych
Czego oczekujemy?
💡2 lata doświadczenia w obszarze analityki e-commerce
💡Znajomości zagadnień z obszaru e-commerce i marketingu internetowego
💡Znajomości arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Google Sheets, Smart Scheets)
💡Znajomości narzędzi Google Analytics, Google Looker studio, Google Tag Manager
💡Doświadczenie w testach A/B
💡Wysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych
💡Umiejętności interpretacji danych z różnych źródeł oraz tworzenia raportów
💡Kreatywności i poszukiwania nowych rozwiązań dopasowanych do naszych potrzeb
Mile widziane:
💡Doświadczenie w budowaniu modeli statystycznych.
💡Doświadczenie w testach UX.
💡Znajomość języka HTML/CSS/JS, R/ Python, SQL
Co możemy Ci zaoferować?
🚀Możliwość aktywnego uczestniczenia w dynamicznym rozwoju firmy
🚀Pensja adekwatna do umiejętności i doświadczenia (im większy sukces, tym większa premia)
🚀Szkolenie wdrażające, które pozwoli poznać produkty firmy oraz procesy wewnętrzne
🚀Niezbędne narzędzia pracy dopasowane do specyfiki i potrzeb stanowiska
🚀Stabilne zatrudnienie w polskiej firmie technologicznej przy innowacyjnym projekcie
🚀Benefity:
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ