Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

PPC Specialist
Marketing
Marafiki s.c.

PPC Specialist

Marafiki s.c.
6 600 - 9 600 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 500 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Facebook Ads
Google Ads
google merchant center
Google Looker Studio
Google Analytics 4
Meta Business Suite
język angielski
Mile widziane
Google Tag Manager
Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (Milworld, Rosenthal, Noble Place), B2B (Medidesk) jak i B2C (Humana-Baby), a także dla klientów zagranicznych.


Kogo szukamy?

Szukamy specjalisty PPC, który ma doświadczenie w dwóch systemach reklamowych: Google Ads i Meta Ads. Oprócz tego będziesz mieć szansę sprawdzenia się w innych systemach reklamowych. Ważne jest, abyś miał/miała zacięcie analityczne, umiejętności interpersonalne i chęć do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.


Co będziesz u nas robić?

  • budować i prowadzić kampanie reklamowe w przede wszystkim Meta Ads oraz w Google Ads ,
  • pracować bezpośrednio z klientem – relacje, edukacja i raporty,
  • pracować z Account Managerem i innymi członkami zespołu,
  • pomagać Business Development Managerowi w tworzeniu ofert,
  • korzystać z wielu narzędzi wykorzystywanych w pracy specjalisty PPC (Google Merchant Center, Google Looker Studio, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Meta Business Suite)


Czego oczekujemy?

  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji marketingowej,
  • bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
  • dobrej znajomości j. angielskiego – na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • znajomości i doświadczenie w korzystaniu z systemu do zarządzania zadaniami (Trello),
  • umiejętności budowania relacji z klientem,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • szybkości w tworzeniu i optymalizowaniu kampanii,
  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii Meta Ads lub Google Ads,
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów (ale nie przejmuj się – będziesz mieć pomoc doświadczonych specjalistów, jeśli zajdzie taka potrzeba).


Co będzie mile widziane?

  • znajomość praktycznej obsługi Google Tag Managera,
  • certyfikaty Google lub Facebook,
  • znajomość innego j. obcego,


Co oferujemy?

  • stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym całkowicie zdalnie,
  • dowolna forma współpracy po 3-miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
  • prywatne ubezpieczenie zdrowotne,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
  • Kartę Multisport,
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe,
  • materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
  • pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
  • strefę relaksu w biurze – gramy ostro w piłkarzyki – jeden zestaw prętów już powiginaliśmy 😉


Jak wygląda proces rekrutacji?

  • krótka rozmowa telefoniczna
  • zadanie rekrutacyjne
  • wideo rozmowa online
  • podziękowanie za udział w procesie rekrutacyjnym lub zaproszenie do grona Marafików :)



6 600 - 9 600 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 500 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty