Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Opiekun i Przedstawiciel Handlowy (praca w terenie)
new
Sprzedaż
Mardom Sp. z o.o.

Opiekun i Przedstawiciel Handlowy (praca w terenie)

Mardom Sp. z o.o.
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
doradztwo
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
account manager
sprzedaż
Mile widziane
CRM
HubSpot
priorytetyzacja
odpowiedzialność
Opis stanowiska

Mardom Sp. z o.o.


Firma Mardom Sp. z o.o. to


Działamy na rynku polskim i zagranicznym. Nasze działania obejmują obszar B2B2C. Aktywności marketingowe prowadzimy zarówno online, jak i offline.


-> Poszukujemy doświadczonego specjalisty do samodzielnego zarządzania rynkiem i dobierania partnerów handlowych <-


Praca na obszarze województw: zachodnio-pomorskie, pomorskie, i częściowo: lubuskie, wielkopolskie, kujawsko-pomorskie


Twoje główne zadania


  • Opieka i rozwój obecnych Partnerów Handlowych - sklepy specjalistyczne z podłogami i/lub sztukaterią premium (około 60-80% Twojego portfela)
  • Poszukiwanie nowych Partnerów Handlowych i wprowadzanie naszych produktów (ważna będzie odpowiednia umiejętność dobierania odpowiednich marek i produktów do danego salonu/sklepu i zarządzanie rynkiem w modelu dystrybucji selektywnej)
  • Przeprowadzanie szkoleń produktowych
  • Zmiana lokalizacji ekspozycji produktowych
  • Obsługa zleceń reklamacyjnych i odbywanie oględzin



Nasze wymagania


  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
  • doświadczenie w samodzielnym budowaniu rynku na podległym rejonie
  • umiejętność sprzedaży eksperckiej/doradczej
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • samodzielność, komunikatywność oraz dyspozycyjność
  • umiejętność budowania trwałych relacji, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
  • gotowość do regularnych kilkudniowych podróży służbowych na podległym rejonie
  • czynne prawo jazdy kat. B


Mile widziane


  • znajomość branży wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutem


To oferujemy


  • wynagrodzenie podstawowe plus prowizja uzależniona od wyników sprzedaży
  • zatrudnienie na warunkach umowy o pracę
  • narzędzia pracy: samochód firmowy do użytku prywatnego (nowa Skoda Octavia Kombi 150KM wysoki standard wyposażenia), telefon komórkowy, laptop, karta paliwowa, budżet na hotele
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, z dobrą opinią na rynku, która stawia na wysoki poziom obsługi klientów
  • pracę w firmie, która cały czas się zmienia, wprowadza nowe produkty i dostosowuje do rynku, aby rozwijać sprzedaż
  • praca w firmie, w której średni staż pracy obecnego zespołu wynosi ponad 8 lat
  • szkolenia produktowe
  • benefity w postaci dofinansowania do kart MultiSport i ubezpieczenie grupowe

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • służbowy samochód do użytku prywatnego


Jak wygląda u nas proces rekrutacyjny?


  • Wstępna rozmowa telefoniczna;
  • Spotkanie rekrutacyjne online (1,5-2h);
  • Spotkanie stacjonarne w centrali i wykonanie zadań rekrutacyjnych (2h);
  • Przedstawienie oferty;
  • Decyzja o współpracy 🤝
Sprawdź podobne oferty