👟 Marketing Investment Group od ponad 30.lat działa aktywnie w branży retail fashion. Prężnie rozwijamy naszą obecność na rynkach obuwniczo-odzieżowych w regionie CEE poprzez budowanie wyróżniających się sieci salonów multibrandowych JD Sports, Sizeer, 50style, Timberland i Symbiosis. Dzięki doświadczeniu oraz profesjonalizmowi naszych pracowników, realizujemy koncepty modowe skrojone na miarę potrzeb naszych Klientów!
Aktualnie poszukujemy Analityka E-commerce - miłośnika liczb i analiz, który razem z nami będzie wyciągał kluczowe wnioski dla rozwoju naszych sklepów internetowych.
Na tym stanowisku będziesz zajmować się:
👉🏻 Analizowaniem ruchu w sklepach internetowych
👉🏻 Tworzeniem analiz sprzedażowych na potrzeby sklepów internetowych
👉🏻 Ustalaniem i weryfikowaniem realizacji określonych KPI
👉🏻 Badaniem efektywności kampanii e-marketingowych
👉🏻 Analizowaniem konkurencji e-commerce
👉🏻 Monitorowaniem aktualnych trendów w e-commerce
👉🏻 Tworzeniem planów przychodowych i kosztowych dla sklepów internetowych
👉🏻 Wdrażaniem i rozwijaniem narzędzi analityki EC
Dołącz do nas, jeśli:
✅ Masz minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku młodszego specjalisty ds. analityki e-commerce lub 6 m-cy doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. analityki e-commerce lub 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku specjalistycznym
✅ Posiadasz wykształcenie wyższe, najlepiej w obszarze ekonometrii, statystyki lub matematyki
✅ Znasz narzędzie Microsoft Excel na poziomie zaawansowanym
✅ Swobodnie posługujesz się liczbami
✅ Posiadasz zmysł analityczny, a praca z dużą ilością danych nie jest Ci obca
✅ Umiesz łączyć dane z różnych źródeł
✅ Umiesz czytelnie prezentować raporty
✅ Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Mile widziane:
✅ Znajomość narzędzia Google Analytics lub innego narzędzia analityki e-commerce
✅ Znajomość narzędzi wchodzących w skład Google Marketing Platform i Google Cloud Platform
✅ Znajomość narzędzia Google Looker Studio lub innego narzędzia do wizualizacji danych
✅ Znajomość narzędzia Google Tag Manager
✅ Znajomość narzędzi do analizy UX
✅ Znajomość narzędzi typu BI
✅ Znajomość języka HTML/CSS/JS
✅ Znajomość języka R/Python
✅ Znajomość języka SQL
✅ Doświadczenie w branży odzieżowo-obuwniczej
✅ Wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży e-commerce
Rodzaj umowy 📄
Umowa o pracę
Tryb pracy 💻
Hybrydowy – nasze biuro znajduje się przy ul. Prof. Życzkowskiego 10 (Kraków)
Benefity:
🌟Zniżki na produkty w naszych salonach (JD Sports, Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis, Umbro/Lotto)
🌟Prywatna opieka medyczna Enel-Med
🌟System kafeteryjny MyBenefit
🌟Możliwość przystąpienia do pakietu sportowego MultiSport
🌟Nieformalny dress code
🌟Program Poleceń Pracowniczych
🌟30 minutowa przerwa lunchowa wliczona w czas pracy
🌟Eventy, webinary, integracje, inicjatywy sportowe
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
Krok.1 Wstępnej rozmowy telefonicznej z naszą rekruterką Laurą, która zapyta o Twoje doświadczenie oraz opowie Ci nieco więcej o naszej firmie i stanowisku.
Krok.2 Krótkiego zadania rekrutacyjnego, potwierdzającego Twoje umiejętności.
Krok.3 Spotkania online z rekruterką Laurą oraz Młodszym Kierownikiem ds. analityki E-commerce, w celu bardziej szczegółowego poznania Twoich doświadczeń, a także opowiedzenia Ci o tym, jak wygląda nasz zespół i praca w Biurze Analityki E-commerce w naszej firmie.
Krok.4 Informacji zwrotnej dotyczącej całego procesu – tutaj złożymy Ci ofertę lub podziękujemy za Twój udział w procesie.
Jeśli zainteresowała Cię praca w naszym Teamie – koniecznie podeślij nam swoje CV 📩
Rekomendowane oferty