Specjalista ds. ecommerce
Miejsce pracy: Żdżary, 98-430
Rozwój nowego serwisu
- współpraca z software house w trakcie wdrożenia nowego sklepu
- integracja z systemami zewnętrznymi
- budowanie siatki partnerów zewnętrznych (agencje/freelancerzy)
Zarządzanie serwisem ecommerce
- diagnostyka problemów technicznych na stronie oraz ich naprawa lub przekazywanie wstępnie zdefiniowanych problemów do partnera IT
- wstawianie nowych produktów na stronę (opis, zdjęcia, cena)
- zarządzanie promocjami, wyznaczenie terminów, wysokości i zakresu
- budowa bazy maillingowej i wysyłka newsletterów
- współpraca z agencjami zewnętrznymi - IT
- zarządzanie zewnętrznymi podwykonawcami (copywritting, grafika)
- rozwój i utrzymanie platformy sprzedaży (UX, nowe funkcjonalności)
- optymalizacja on-site SEO
- obsługa porównywarek
Wymagania
- inicjatywa i samodzielność
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- łatwość w przyswajaniu wiedzy i gotowość do poznawania narzędzi marketingowych
- praktyczna znajomość konfiguracji platformy Prestashop
- znajomość narzędzi wykorzystywanych w ecommerce:
- ekosystemu Google (Analytics, Search Console, Merchant Center)
- Google Ads i Meta Ads
- zasad SEO
- content marketingu
- email marketingu i systemów MA