Account Manager - Match2Pay

Account Manager - Match2Pay

Sprzedaż

Giełdowa 5, Warszawa

Match-Trade Technologies

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

płatności
Forex
CFD
umiejętności analityczne
systemy transakcyjne
bramki płatności
rynki finansowe
crypto

Opis stanowiska

Match-Trade Technologies is a fully integrated forex technology provider and creator of the Match-Trader platform. The company has been operating globally since 2013 and offers a variety of services. These services include a platform server with multiple APIs to fit Match-Trader into existing ecosystems, all-inclusive White Labels with Client Office for traders, and Forex CRM for Brokers. Match-Trade Technologies has offices in several countries, including Cyprus (Nicosia & Limassol), Poland (Warsaw & Poznan), and UAE. 

Currently we are searching for the Account Manager for the crypto payment processor Match2Pay catering to the Forex/CFD Brokers and Prop Trading firms. Match2Pay is an established virtual asset service provider with existing clients and technology provided by Match-Trade Technologies. Match2Pay focuses on fully automated processing of crypto payments for the brokers and on selling technology to other VASPs.


Account Manager

Ability to work on-site from our Limassol office or alternatively from our Warsaw office, if based there



Responsibilities:

  1. Client Relationship Management

  • Act as the primary point of contact for active clients.

  • Develop strong, trusted relationships with client stakeholders.

  • Conduct regular check-ins and business review meetings.

  1. Retention & Risk Monitoring

  • Monitor client activity and transaction volumes regularly.

  • Identify and flag declining activity early.

  • Proactively engage clients at risk of disengagement.

  1. Issue Resolution

  • Coordinate with product, technical, and operations teams to resolve client-reported issues promptly.

  • Provide support in optimizing client usage of Match2Pay services.

  1. Growth & Upsell

  • Identify opportunities to expand services, settlement options, or network support

  • Share client feedback with internal teams to improve product-market fit.

  1. Reporting

  • Maintain detailed notes on client accounts, action items, and escalations.

  • Report client status and retention metrics to leadership regularly.


Requirements:

  • Minimum 2 years of experience in account management, business development, or client-facing roles.

  • Background in payments, PSPs, or crypto gateways strongly preferred.

  • Experience from related industries (Forex/CFD payments side, iGaming payments, e-commerce payments, or B2B payment orchestration) also considered valuable.

  • Strong understanding of transaction flows, payment volumes, and related financial metrics.

  • Excellent communication skills in fluent English (both written and spoken).

  • Additional languages are a plus but not required.

  • Ability to organize and prioritize across a large client portfolio.

  • Analytical mindset with the ability to identify growth opportunities.

  • Ability to work on-site from our Limassol office or alternatively from our Warsaw office, if based there.


Offer:

  • Competitive salary and growth oriented remuneration.

  • 21 days of annual leave, 15 days of paid sick leave.

  • Being able to participate in both local and international industry events.

  • Budget for team building activities.

  • Community of people driven by the industry who can share a lot of their experience and give valuable advices.

  • Full ownership of your role and the ability to make a significant impact.



Interested? Send us your CV - we want to meet you!





Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.


Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].

Oferta dodana: 30.08.2025

Poznaj pracodawcę

Match-Trade Technologies

Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca