Account Manager - Match2Pay
Giełdowa 5, Warszawa
Match-Trade Technologies
Match-Trade Technologies is a fully integrated forex technology provider and creator of the Match-Trader platform. The company has been operating globally since 2013 and offers a variety of services. These services include a platform server with multiple APIs to fit Match-Trader into existing ecosystems, all-inclusive White Labels with Client Office for traders, and Forex CRM for Brokers. Match-Trade Technologies has offices in several countries, including Cyprus (Nicosia & Limassol), Poland (Warsaw & Poznan), and UAE.
Currently we are searching for the Account Manager for the crypto payment processor Match2Pay catering to the Forex/CFD Brokers and Prop Trading firms. Match2Pay is an established virtual asset service provider with existing clients and technology provided by Match-Trade Technologies. Match2Pay focuses on fully automated processing of crypto payments for the brokers and on selling technology to other VASPs.
Account Manager
Ability to work on-site from our Limassol office or alternatively from our Warsaw office, if based there
Responsibilities:
Client Relationship Management
Act as the primary point of contact for active clients.
Develop strong, trusted relationships with client stakeholders.
Conduct regular check-ins and business review meetings.
Retention & Risk Monitoring
Monitor client activity and transaction volumes regularly.
Identify and flag declining activity early.
Proactively engage clients at risk of disengagement.
Issue Resolution
Coordinate with product, technical, and operations teams to resolve client-reported issues promptly.
Provide support in optimizing client usage of Match2Pay services.
Growth & Upsell
Identify opportunities to expand services, settlement options, or network support
Share client feedback with internal teams to improve product-market fit.
Reporting
Maintain detailed notes on client accounts, action items, and escalations.
Report client status and retention metrics to leadership regularly.
Requirements:
Minimum 2 years of experience in account management, business development, or client-facing roles.
Background in payments, PSPs, or crypto gateways strongly preferred.
Experience from related industries (Forex/CFD payments side, iGaming payments, e-commerce payments, or B2B payment orchestration) also considered valuable.
Strong understanding of transaction flows, payment volumes, and related financial metrics.
Excellent communication skills in fluent English (both written and spoken).
Additional languages are a plus but not required.
Ability to organize and prioritize across a large client portfolio.
Analytical mindset with the ability to identify growth opportunities.
Ability to work on-site from our Limassol office or alternatively from our Warsaw office, if based there.
Offer:
Competitive salary and growth oriented remuneration.
21 days of annual leave, 15 days of paid sick leave.
Being able to participate in both local and international industry events.
Budget for team building activities.
Community of people driven by the industry who can share a lot of their experience and give valuable advices.
Full ownership of your role and the ability to make a significant impact.
Interested? Send us your CV - we want to meet you!
Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].
Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.