Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli
Miejsce pracy: Warszawa, budynek LIXA D, ul. Giełdowa 5, praca stacjonarna
Poszukujemy osoby wszechstronnej, zainteresowanej wdrażaniem aktywności z zakresu marketingu 360 dla branży B2B z rynku Fintech. Zaawansowana znajomość języka angielskiego pozwalająca na sprawną komunikację oraz tworzenie treści marketingowych jest warunkiem sine qua non ponieważ firma działa na rynku globalnym i posiada międzynarodowy zespół, a wszystkie materiały przygotowywane są w języku angielskim.
Jeśli posiadasz te cechy i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
- Ponad 5 lat doświadczenia w pracy w dziale marketingu dla branży B2B w sektorze Fintech;
- Doskonałe zrozumienie ekosystemu kryptowalut, technologii blockchain, Forex/ CFD;
- Znajomość języka angielskiego (min. C1);
- Gotowość do kreowania komunikacji produktu z uwzględnieniem celów sprzedażowych;
- Znajomość e-marketingu oraz praktycznego zastosowania narzędzi typu CMS, CRM oraz Google (Analytics, GAds, GSC) na potrzeby weryfikacji skuteczności prowadzonych działań;
- Sprawne poruszanie się po rynku nowych technologii;
- Dobre zrozumienie najlepszych praktyk marketingu B2B/ Fintech;
- Bardzo duża samodzielność i poczucie odpowiedzialności za przygotowywanie treści oraz prowadzone działania;
- Dbałość o szczegóły, bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, zaangażowanie i chęć uczenia się nowych rzeczy, proaktywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań.
Mile widziane:
- Samodzielne prowadzenie/ zarządzanie projektami;
- Obsługa takich narzędzi jak: Jira, Figma, Slack.
- Wyznaczanie kierunków komunikacji podległego brandu (we współpracy z BDM oraz Head of marketing) oraz dobór kanałów komunikacji i narzędzi, które zapewnią osiągnięcie wyznaczonego celu;
- Samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR – współpraca z partnerami mediowymi oraz klientami – dla budowania eksperckiego wizerunku oraz organicznego pozyskiwania leadów sprzedażowych;
- Wsparcie w tworzeniu treści merytorycznych do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development;
- Opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży;
- Opieka nad wybranym brandem z portfolio Match-Trade;
- Współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy);
- Nadzór nad kampaniami performance GAds, Linkedin Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie bannerowe);
- Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań.
- Oferujemy atrakcyjne premiowanie uznaniowe;
- Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
- Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
- Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
- Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
- Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
- Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
- Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
- Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
- Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
- Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
- Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
- Nie mamy dress code'u;
- Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
- Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!
- Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
- Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
- Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować.
- Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing.
- Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.
Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].