Główne zadania na stanowisku:
· Przygotowywanie strategii, planowanie, tworzenie oraz optymalizacja kampanii Google Ads,
· Analiza i optymalizacja kampanii z użyciem Google Analytics 4 oraz Google Data Studio,
· Raportowanie oraz audytowanie działań na potrzeby klientów oraz firmy,
· Analiza celów i rekomendacje zmian w oparciu o doświadczenie oraz dominujące trendy,
· Stały kontakt z klientem w zakresie bieżących kampanii oraz proponowanie klientowi najlepszych rozwiązań w zakresie e-marketingu,
· Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznej realizacji celów stanowiska,
· Sumienne i terminowe wykonywanie wszystkich powierzonych zadań, zgodnie
z ustalonym wspólnie z przełożonym harmonogramem.
Wymagania:
· Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum rok,
· Umiejętność tworzenia i optymalizacji kampanii Google Ads,
· Znajomość narzędzi GA4 I GTM,
· Wysoka samodzielność oraz umiejętność zorganizowania pracy własnej,
· Wysokie kompetencje interpersonalne – komunikatywność, umiejętność budowania relacji
· Zdolności analityczne,
· Mile widziana praca z klientami z branży e-commerce,
· Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii LinkedIn Ads /Allegro Ads/ Facebook Ads.
Co możemy Ci zaoferować:
· Stabilne zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (umowa o pracę, B2B),
· Pracę w systemie hybrydowym (1-2 dni w tygodniu pracujemy w biurze), ale jeśli jesteś spoza regionu łódzkiego oferujemy pracę 100% zdalną,
· Pakiet sportowy Medicover Sport,
· Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej LuxMed,
· System kafeteryjny MyBenefit,
· Dostęp do wybranych przez Ciebie szkoleń Udemy,
· Zajęcia z języka angielskiego,
· Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP