Jesteśmy największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce, funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Pod jednym dachem łączymy strategię, media, kreację, e-commerce, technologię oraz event i wciąż inwestujemy w rozwój nowych kompetencji. Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych jako One Team, który tworzą spółki mediowe, takie jak: Mediaplus, RL Media i Value Media, agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube oraz agencje kreatywne: Change Serviceplan i GONG, agencja contentowa Labcon, Media Ready oraz eventowa GetLouder!
Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca w ramach grupy sprawia, że jako Group One oferujemy kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody, na które pracuje zaangażowany zespół ludzi. Dziś jest nas już ponad 400 osób!
Jakie wyzwania stoją przed Tobą?
- samodzielne planowanie, realizacja i rozliczanie kampanii
- przygotowywanie analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu i klienta
- codzienny kontakt z klientem i mediami
- negocjowanie warunków zakupu z mediami
- uczestniczenie w przygotowaniu strategii dla klienta i new business
Co jest dla nas ważne?
- minimum 2-letnie doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii online w domu mediowym
- doświadczenie w planowaniu kampanii performance będzie dodatkowym atutem
- znajomość niezbędnych narzędzi do planowania i analizowania kampanii (Nettrack, PBI Megapanel). znajomość Google Analytics i platformy DoubleClick będzie dodatkowym atutem
- dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel i PowerPoint)
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność prezentacji
- komunikatywność
- wysoki poziom samodzielności
Co u nas czeka na Ciebie:
- możliwość nieustannego rozwoju wiedzy i poszerzania kompetencji
- liderzy i współpracownicy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach
- wzajemna wymiana wiedzy z najlepszymi ekspertami e-commerce na rynku, np. dzięki:
-
Śniadaniom Mistrzów - prezentacje projektów, które zakończyły się spektakularnym sukcesem, bądź spektakularną porażką :)
-
Systemowi szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych - Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One)
-
Megazespołom - regularne spotkania strategiczne wszystkich osób obsługujących danego Klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują
- wypracowanemu wewnętrznie systemowi ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku), jasna ścieżka kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji
- dedykowanym szkoleniom indywidualnym - w zależności od potrzeb i specjalizacji
- programom rozwojowym (People Manager, Best Performer)
- świetną, nie korporacyjną atmosferę i otwartą komunikację
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony
- program onboardingowy oraz Buddy, ułatwiający szybki start
- dostęp do najnowszych rozwiązań oraz narzędzi - jesteśmy największym resellerem technologii Google Marketing Platform w CEE
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport, a także parking rowerowy, gaming room
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenia czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00)
- prace zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy
- pracę hybrydową - nawet po pandemii!
- laptop i dostęp do Google Workspace - możemy pracować wszędzie! :)