Jesteśmy największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce, funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Pod jednym dachem łączymy strategię, media, kreację, e-commerce, technologię oraz event i wciąż inwestujemy w rozwój nowych kompetencji. Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych jako One Team, który tworzą spółki mediowe, takie jak: Mediaplus, RL Media i Value Media, agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube oraz agencje kreatywne: Change Serviceplan i GONG, angencja contenowa Labcon, Media Ready oraz eventowa GetLouder.
Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca w ramach grupy sprawia, że jako Group One oferujemy kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody, na które pracuje zaangażowany zespół ludzi. Dziś jest nas już ponad 400 osób!
Jakie wyzwania stoją przed Tobą?
- samodzielne planować, realizować i rozliczać kampanie performance dla naszego kluczowego klienta
- przygotowywanie analizy, rekomendacje i prezentacje na potrzeby zespołu i klienta
- codzienny kontakt z klientem i mediami
- negocjowanie warunki zakupu z mediami
- uczestniczenie w przygotowaniu strategii dla klienta i new business
Czego oczekujemy od Ciebie?
- minimum trzyletniego doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii online (performance) w domu mediowym
- znajomości niezbędnych narzędzi do planowania i analizowania kampanii (Mediapanel, Adreal, Nettrack) oraz analizy ruchu na stronie: Google Analytics. Znajomość Google Marketing Platform (Campaign Manager), Kantar, TGI będzie dodatkowym atutem
- dobrej znajomości narzędzi MS Office (Excel i PowerPoint)
- dobrej znajomości języka angielskiego
- umiejętności analizy danych mediowych i sprzedażowych
- umiejętności sprzedażowych
- umiejętności prezentacyjnych
- komunikatywności
Co doceniają nasi eksperci:
- siłę napędową partnerów przy zachowaniu niezależności od sieci,
- pracę hybrydową + zielone biuro w centrum Warszawy,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- darmowe zajęcia językowe,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku,
- Megazespoły - regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- programy rozwojowe (People Manager, One Level),
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy i gaming room.