Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Senior Communication Planner
new
Media
Mediaplus

Senior Communication Planner

Mediaplus
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Mediaplus
Mediaplus

Wielokrotnie nagradzany dom mediowy. Dzięki wymianie wiedzy z zagranicznymi partnerami i wieloletniemu doświadczeniu na polskim rynku w ramach Group One, spółka z sukcesami realizuje strategie i działania mediowe dla krajowych i globalnych marek.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Angielski
Google Analytics
Performance
Opis stanowiska

Jesteśmy największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce, funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Pod jednym dachem łączymy strategię, media, kreację, e-commerce, technologię oraz event i wciąż inwestujemy w rozwój nowych kompetencji. Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych jako One Team, który tworzą spółki mediowe, takie jak: Mediaplus, RL Media i Value Media, agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube oraz agencje kreatywne: Change Serviceplan i GONG, angencja contenowa Labcon, Media Ready oraz eventowa GetLouder.

Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca w ramach grupy sprawia, że jako Group One oferujemy kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody, na które pracuje zaangażowany zespół ludzi. Dziś jest nas już ponad 400 osób!


Jakie wyzwania stoją przed Tobą?

  • samodzielne planować, realizować i rozliczać kampanie performance dla naszego kluczowego klienta
  • przygotowywanie analizy, rekomendacje i prezentacje na potrzeby zespołu i klienta
  • codzienny kontakt z klientem i mediami
  • negocjowanie warunki zakupu z mediami
  • uczestniczenie w przygotowaniu strategii dla klienta i new business


Czego oczekujemy od Ciebie?

  • minimum trzyletniego doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii online (performance) w domu mediowym
  • znajomości niezbędnych narzędzi do planowania i analizowania kampanii (Mediapanel, Adreal, Nettrack) oraz analizy ruchu na stronie: Google Analytics. Znajomość Google Marketing Platform (Campaign Manager), Kantar, TGI będzie dodatkowym atutem
  • dobrej znajomości narzędzi MS Office (Excel i PowerPoint)
  • dobrej znajomości języka angielskiego
  • umiejętności analizy danych mediowych i sprzedażowych
  • umiejętności sprzedażowych
  • umiejętności prezentacyjnych
  • komunikatywności


Co doceniają nasi eksperci:

  • siłę napędową partnerów przy zachowaniu niezależności od sieci,
  • pracę hybrydową + zielone biuro w centrum Warszawy,
  • 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
  • prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
  • darmowe zajęcia językowe,
  • zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
  • zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
  • wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku,
  • Megazespoły - regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
  • wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
  • dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
  • programy rozwojowe (People Manager, One Level),
  • umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
  • program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
  • parking rowerowy i gaming room.


Sprawdź podobne oferty