W METRO PROPERTIES od lat zarządzamy centrami handlowymi i szczerze kochamy tę pracę. Każdy dzień jest inny, każdy przynosi nowe ciekawe tematy. Działamy w kilku lokalizacjach w Polsce, w różnych obiektach, na różnych rynkach lokalnych. Szukamy do zespołu zajmującego się marketingiem marki M1 i oraz METRO PROPERTIES, kogoś, kto z nami ogarnie prawie 300 kampanii w roku!
Zadania, które na Ciebie czekają:
- koordynowanie kompleksowych, wielopłaszczyznowych projektów marketingowych (eventy, akcje promocyjne, etc.),
- współpraca z agencjami eventowymi,
- zarządzanie budżetem eventowym, sporym …
- obsługa kanałów komunikacji marketingowej marki w internecie, współtworzenie strategii komunikacji (m.in. rozwój strony www, mediów społecznościowych, projektów SEO/SEM, database), koordynacja publikacji treści na stronie Internetowej oraz w kanałach Social Media,
- współpraca z grafikiem, w zakresie tworzenia projektów graficznych na nośniki OOH, POS, oraz formaty do kampanii Internetowych oraz dystrybucja stworzonych materiałów,
- koordynowanie współpracy pomiędzy klientami wewnętrznymi (dyrektorzy centrów handlowych) oraz dostawcami zewnętrznymi (agencje marketingowe, domy mediowe etc.),
- udział w projektach z obszaru komunikacji korporacyjnej,
- realizacja planów marketingowych Centrum Handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń,
- współpraca z dyrekcją centrów przy organizacji akcji marketingowych,
- przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych, procesowanie umów,
- koordynacja projektu aplikacji do Zarządzania Nieruchomościami Komercyjnymi – współpraca z developerem, rozliczanie raportów prac, prowadzenie testów aplikacji oraz opracowywanie kolejnych funkcjonalności,
- wsparcie Centrów Handlowych w obsłudze aplikacji, np. pomoc w drobnych problemach technicznych, prowadzenie szkoleń,
- prowadzenie programu aktywizacji użytkowników aplikacji.
Jeśli kilka poniższych punktów jesteś w stanie do siebie odnieść to znaczy, że szukamy Ciebie:
- doświadczenia w obsłudze różnorodnych projektów digitalowych (od PPC/SEO, przez social media, aż po tworzenie stron internetowych),
- swoboda w obsłudze aplikacji mobilnych (mobile i CMS),
- znajomość takich programów jak: Google Analytics, Google Ads, META,
- wiedza o najnowszych trendach reklamowych w internecie,
- swoboda w obsłudze mediów społecznościowych: IG FB, Tik Tok,
- doświadczenie w pracy z domami mediowymi,
- kreatywność i poczucie estetyki,
- „lekkie pióro”, zdolność twórczego pisania komunikatów prasowych,
- biegły angielski,
- wyobraźnia i nieszablonowy sposobu myślenia,
- szybkość w działaniu,
- samodzielność i odwaga w proponowaniu niestandardowych rozwiązań,
- świetna organizacja pracy,
- poczucie humoru i szeroki uśmiech – to najważniejsze oczekiwanie!
Co Ci proponujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (chyba, że wolisz inaczej – jesteśmy otwarci),
- wsparcie – prawdziwe, nie tylko deklarowane, w nauce narzędzi i nie tylko,
- atrakcyjne warunki zakupu karty Multisport, opieki medycznej, czy ubezpieczenia grupowego,
- żadnych problemów z parkowaniem – mamy spory i wygodny parking,
- hybrydowy model pracy, możesz łączyć pracę z biura z pracą z domu
- fajny klimat, w którym wszyscy dobrze się czujemy (naprawdę nie mamy rotacji!)
- raz w miesiącu Dzień Pączka (jak myślisz skąd nazwa?), ale dla niecukrowych - świeże owoce każdego dnia.
Prosimy o przesłanie CV przez przycisk Aplikuj.