Oferty
Office Manager
Praca biurowa

Office Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Michael Page

Michael Page

Michael Page jest globalnym liderem w obszarze doradztwa personalnego i rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz średniej i wyższej kadry zarządzającej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Zarządzanie obiektem handlowym

Mile widziane

zarządzanie nieruchomościami

Opis stanowiska

About Our Client

Dla naszego Klienta - polskiej firmy deweloperskiej - poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Office Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie obiektem handlowym.


Job Description

  • Zapewnienie wysokiego standardu utrzymania nieruchomości
  • Nadzór nad zespołem zarządzającym nieruchomością
  • Prowadzenie negocjacji z dostawcami usług oraz firmami zewnętrznymi.
  • Wdrażanie strategii mających na celu optymalizację kosztów operacyjnych.
  • Kreowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku obiektu
  • Współpraca z działem marketingu w celu promocji obiektu.
  • Planowanie, organizacja i koordynacja wydarzeń i promocji
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z najemcami
  • Zapewnienie przestrzegania regulaminów i standardów bezpieczeństwa
  • Zarządzanie dokumentacją i prowadzenie administracji biurowej


The Successful Applicant

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie Nieruchomościami, Ekonomia, Zarządzanie lub pokrewne
  • Doświadczenie w negocjowaniu i zarządzaniu umowami z dostawcami usług i najemcami
  • Doświadczenie w optymalizacji kosztów operacyjnych i zarządzaniu budżetem obiektu
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z najemcami, dostawcami i zespołem pracowników
  • Doświadczenie w organizacji i nadzorze nad eventami okolicznościowymi, promocyjnymi i marketingowymi
  • Biegła znajomość przepisów prawnych dotyczących zarządzania nieruchomościami komercyjnymi, w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Biegła znajomość oprogramowania biurowego (MS Office) oraz systemów zarządzania nieruchomościami
  • Wysoka motywacja, proaktywność i zaangażowanie w osiąganie celów


What's on Offer

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o kontrakt B2B
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Polski Deweloper oraz zarządca nieruchomości komercyjnych
  • Zarządzanie obiektem handlowym


Sprawdź podobne oferty pracy

Office Coordinator

Nowa
5 500 - 7 300 pln
Admind
Warszawa
Microsoft Office
administracja
samodzielność
Nowa

Pracownik administracyjno - biurowy

Nowa
5 000 - 5 200 pln
CarFree Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Warszawa
dobra organizacja pracy
biegła znajomość programu Excel
Nowa

Asystent/-ka Dyrektora

Nowa
Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
Microsoft Office Word
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office Excel
Nowa

Asystent/ka ds. edycji dokumentacji projektowej

Nowa
ARCADIS
Warszawa
Microsoft Office
AutoCAD
prawo jazdy kat. B
Nowa

Specjalista ds. kontaktu z Klientami

Nowa
Bołtowicz Spółka Jawna
Warszawa
Odporność na stres
obsługa komputera
doskonała dykcja
Nowa