Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Opiekun Klienta Mięsnej Paczki 🥩
Inne
Mięsna Paczka

Opiekun Klienta Mięsnej Paczki 🥩

Mięsna Paczka
Warszawa
4 400 - 5 300 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa zlecenia
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
obsługa klienta
zdalna Obsługa Klienta
Mile widziane
Microsoft Excel
Google Workspace
Google Sheets
CRM
zendesk
Microsoft Office
Opis stanowiska

Czołem!


Tutaj Mięsna Paczka 🚀– jeden z najszybciej rosnących start-up’ów z branży e-commerce w Polsce, rewolucjonizujący sektor żywienia oraz dbania o siebie! 🦸


Mięsna Paczka to, dla osób dbających o zdrowie, najwygodniejszy i najbardziej odpowiedzialny sposób kupowania mięsa 🍗


Działamy w modelu Direct-To-Consumer. Oferujemy tylko świeże, certyfikowane i ekologiczne mięso, z wygodną dostawą 📦 do dowolnego miejsca w Polsce 🚛


Codziennie rozkochujemy w sobie setki Konsumentów, którzy cenią nas za topową w Polsce 🔝 jakość, wygodę oraz innowacyjność, dzięki czemu prężnie i szybko rośniemy! 🚀


Aby za tym rozwojem nadążyć oraz aby jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła, nasza Paczka potrzebuje kolejnych wybitnych talentów 💎 – ambitnych i wszechstronnych organizatorów, na których w Mięsnej Paczce 🚀 ukuliśmy nawet określenie “Spinacze” 📎, ale o tym za chwilę, poniżej.


Stanowisko: Opiekun Klienta 💝


#DołączDoPaczki!


💎 Ty:

  • jesteś stuprocentową “people person” 🧡 – uwielbiasz być pośród ludzi oraz z ludźmi pracować – i vice versa!
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – z łatwością nawiązujesz kontakt z drugą osobą, potrafisz nie tylko dogadać się z każdym, ale również uważnie słuchać 👂
  • jesteś osobą śmiałą, nie boisz się kontaktu z drugą osobą – zwłaszcza telefonicznego!
  • jesteś również osobą wygadaną i bezpośrednią, prędko skracasz dystans 🤝
  • potrafisz szybko zbudować a następnie utrzymać relację, nie tylko face-to-face, ale również przez telefon (lub e-mail czy komunikator)
  • pogoda ducha, entuzjazm, optymizm – takie przymioty przypisują Ci najbliżsi – uśmiech nie znika z Twojej twarzy ☀️
  • uwielbiasz pomagać, masz w sobie nieskończone pokłady empatii oraz życzliwości
  • rozwiązywanie problemów sprawia Ci satysfakcję i frajdę, nie poddajesz się, nie tracisz zapału, nie boisz się wyzwań – “rzeczy niemożliwe załatwiasz od ręki, a cuda”… zaraz potem 🙂
  • cechują Cię: spryt, zaradność, bystrość, błyskotliwość – “łapiesz w mig”, a myśleniem wychodzisz “poza pudełko” 📦
  • Twoje przymioty to również odwaga i proaktywność – nie boisz się wychodzić przed szereg, inicjować działań, masz głowę pełną pomysłów 💡
  • tryskasz pozytywną energią i zarażasz dobrym humorem, jesteś osobą turbo-energodajną, swoim pogodnym usposobieniem nakręcasz innych do działania 🚀
  • masz tzw. “ciąg na bramkę” ⚽️ (a to u nas bardzo popularna metafora), czyli grasz zespołowo, ważny jest dla Ciebie wspólny cel 🎯, widzisz go, rozumiesz i działasz tak, aby się do niego przybliżać, codziennie 🦶


i co najważniejsze:

  • praca w jednym z najszybciej rosnących start-up’ów z branży e-commerce w Polsce brzmi dla Ciebie jak fantastyczna przygoda! 🚀



📎 📎 📎


Sprawdź, czy jesteś “Spinaczem”! 📎


Jeśli czytając poniższy artykuł czujesz, że mówimy o Tobie – aplikuj natychmiast, bo to właśnie Ciebie szukamy! 🔎


Artykuł: https://spidersweb.pl/bizblog/polska-firma-rozbija-skostniala-branze-zatrudnila-ludzi-ktorym-ai-nie-dorasta-do-piet/


📎 📎 📎


Kulisy pracy w Mięsnej Paczce! 🚀


Posłuchaj wywiadu, w którym nasz CEO oraz współtwórca Mięsnej Paczki – Damian Kopecki opowiada o... kulisach pracy w Mięsnej Paczce! 🚀


Podcast: https://open.spotify.com/episode/4lXPicN5TNvjpFlIfTJaYc


Jeśli jesteś osobą, która w słowach Damiana odnalazła siebie lub wręcz słuchała o sobie oraz podoba Ci się sposób w jaki działamy i jak robimy rzeczy – zapraszamy na pokład!


📎 📎 📎



✅ Z twardych wymagań:

  • min. półroczne doświadczenie zawodowe w telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klienta
  • naturalny dryg i tzw. “smykałka do” zdalnej Obsługi Klienta oraz silna chęć rozwoju w tym właśnie obszarze
  • swoboda wypowiadania się oraz elokwencja – to dla nas bardzo ważne, aby Opiekunowie naszych Klientów pięknie się z Nimi komunikowali
  • język angielski – min. B2
  • “lekkie pióro” – fantastycznie, jeśli z łatwością przychodzi Ci pisanie przyjemnych w odbiorze, ale informacyjnych i kompleksowych treści
  • sprawność w obsłudze komputera oraz
  • dobra znajomość pakietu Google Workspace i/ lub MS Office a zwłaszcza
  • co najmniej podstawowa znajomość Google Sheets i/ lub MS Excel


✳️ Nice to have:

Super, jeśli:

  • masz w sobie naturalną umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb tzw. “Pain Points” Klienta
  • potrafisz świetnie zarządzać własnym czasem i zawsze masz poczucie kontroli nad wykonywanym akurat zadaniem
  • “potrafisz w” Zendesk (lub inną platformę dedykowaną Obsłudze Klienta) oraz Slack, ale jeśli nie – nie martw się, wszystkiego Cię nauczymy!
  • studiujesz na kierunku związanym z zarządzaniem lub biznesem i szukasz swojej drogi wejścia do tegoż i uczenia się od najlepszych!
  • interesujesz się e-commerce’m (albo tylko w taki sposób robisz zakupy!) 🛍️



🚀 Co będziesz robić?

Wspólnie z zespołem dążyć do zbudowania najlepszego i najbardziej efektywnego 🏆 działu Customer Care w Polsce, spójnie i zgodnie z wartościami Mięsnej Paczki 🚀, którymi są:

✨ uczciwość,

✨ życzliwość,

✨ rzetelność,

✨ zaradność,

✨ równowaga.


Stale rozwijamy nasz dział Customer Care – z ogromną przyjemnością zatrudnimy osoby, które kompleksowo, rzetelnie i z najwyższą troską zaopiekują się naszymi wspaniałymi Klientami 💝



💻 Potrzebujemy Twojego wsparcia w:

  • telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klientów*
  • wspieraniu Klientów, którzy złożyli u nas zamówienie oraz dbaniu o ich jak najlepsze doświadczenia zakupowe
  • edukowaniu Klientów, przeprowadzaniu ich przez proces zakupowy, doradzaniu i pomaganiu w wyborze elementów zamówienia, odpowiadaniu na ich pytania, zbieraniu opinii, wspieraniu w finalizacji zamówień itp.
  • rozwiązywaniu bieżących problemów, również w rozpatrywaniu reklamacji
  • monitorowaniu statusów zamówień, proaktywnym reagowaniu w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami itp.
  • działaniach mających na celu lojalizację Klientów
  • realizowaniu strategii sprzedażowych
  • analityce danych, przygotowywaniu zestawień oraz raportów.


*Disclaimer: ta praca to w 90% telefoniczna 📞 obsługa Klientów, resztę stanowią e-maile oraz komunikatory 💻



🧩 Zespół:

Dołączysz do #TeamCustomerCare, którego pracą zarządza Wiktoria 👩🏻‍, a w której zespole są również:

  • Patrycja 👩🏻‍, która zostanie Twoją “Buddy” oraz
  • Urszula 👩🏻‍


Zespół Customer Care jest częścią #TeamOperacje, którego pracę “spina” 📎 Michał. Nie możemy też nie wspomnieć o Michale “Juniorze”, który koordynuje pracę magazynu oraz Ekipy Magazynowej, a z którym na co dzień będziesz mieć wiele punktów styku.



💰 Co oferujemy:

  • wynagrodzenie: 29 zł netto za godzinę
  • Umowa Zlecenie
  • pakiet prywatnej opieki medycznej (po okresie próbnym)
  • dofinansowanie karty sportowej (po okresie próbnym)
  • zniżki na Mięsną Paczkę 📦🍗


🎁 a do tego:

  • super przyjazną atmosferę, która sprzyja rozwijaniu i uczeniu się jesteśmy grupą ambitnych osób, którzy lubią to, co robią i z przyjemnością przychodzą do pracy, którzy chcą wspólnie (choć minimalnie) zmienić porządek tego świata i sprawić, że jest on choć odrobinę lepszy 🌍
  • jesteśmy Paczką, nie tylko Mięsną Paczką 🚀, ale również zgraną paczką fajnych i lubiących się osób wspólnie świętujemy, nie tylko mniejsze lub większe firmowe sukcesy 🏆, ale również swoje urodziny czy inne ważne momenty z życia – zarówno organizacji jak i prywatnego. Regularnie organizujemy spotkania integracyjne lub wspólne wyjścia np. na bilard, kręgle albo karaoke, chociaż nikt nie potrafi śpiewać no może oprócz naszego CEO 👱🏼‍♂️
  • bardzo dbamy o równowagę (to jedna z naszych wartości), dobre samopoczucie i work-life balance ⚖️
  • zawsze możesz na nas liczyć! Zaopiekujemy się Tobą podczas Twoich pierwszych dni, ale również później! Twój przełożony lub peer służą pomocą, zawsze!
  • jesteśmy start-up’em 🚀 u nas wszystko jest możliwe (and we mean it)! Tworzymy przestrzeń sprzyjającą rozwijaniu się i wzrastaniu, doceniamy talenty, chętnie dzielimy się wiedzą! 💎


oraz:

  • przytulne biuro zlokalizowane w samym centrum miasta, w zabytkowej kamienicy przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska, w którym zorganizowaliśmy sobie m.in. super kuchnię z długim, drewnianym stołem, przy którym dzielimy posiłki i codzienne historie ☕



Bardzo ważne: pracujemy w modelu “Office First”, czyli stacjonarnie 🏢

Mięsna Paczka 🚀 to firma w budowie, a naszą organizację tworzą ludzie i budujące się między nami na co dzień relacje ✨. Chcemy, i potrzebujemy, wzajemnego towarzystwa, na żywo – w ten sposób “spinamy” 📎 tematy na najwyższym poziomie! 🔝 Codziennie czerpiemy frajdę z tej wspólnej podróży 🚅 (bo nie tylko o dowiezienie wyniku w tej robocie chodzi). Szybko tworzymy więzi w niemożliwych zdalnie, spontanicznych momentach i najzwyczajniej w świecie dodajemy sobie nawzajem energii w trudnych chwilach 🪫


Dział Customer Care pracuje w godzinach 08:30-16:30, od poniedziałku do piątku.



🥩 Dołącz do nas w 3. prostych krokach!

Wyślij nam swoje CV, a jeżeli się z Tobą skontaktujemy, spodziewaj się następujących etapów procesu rekrutacyjnego (a także informacji zwrotnej niezależnie od finału rozmów):


Etap 1: ok. 30-minutowa rozmowa telefoniczna z Moniką – naszą HR & Talent Partnerką 💎, żeby sprawdzić czy mamy tzw. “common ground” do dalszych rozmów

Etap 2: spotkanie rekrutacyjne z Wiktorią oraz Moniką 🤝, na które zaprosimy Cię do naszego biura, które potrwa ok. 75 minut, a w trakcie którego damy Ci możliwość poznania naszych wyzwań i przekonania się, czy Mięsna Paczka 🚀 to miejsce dla Ciebie

Etap 3: krótka, ok. 30-minutowa rozmowa telefoniczna z Michałem 📞



🍗 📦 🔥 🚀


Spodobała Ci się nasza oferta i czujesz, że świetnie się u nas odnajdziesz – nie zwlekaj, aplikuj jeszcze dziś!


Do dzieła! Czekamy na Ciebie!


🍗 📦 🔥 🚀



Mięsna Paczka


Spolaryzowany temat mięsa budzi sporo emocji, zarówno po stronie zwolenników, jak i jego przeciwników. Czy istnieje w takim razie złoty środek dla osób, które dbając o swoje samopoczucie, decydują się w diecie na mniej lub więcej mięsa, ale bezkompromisowo zależy im na najwyższej jakości, świeżości i niemarnowaniu żywności?


Tak! Wierzymy, że Mięsna Paczka jest takim rozwiązaniem, dając każdemu w Polsce, niezależnie od miejsca zamieszkania, wygodny dostęp do świeżego mięsa ekologicznego z certyfikowanych, dbających o środowisko i dobrostan zwierząt polskich hodowli.


https://miesnapaczka.pl/


🍗 📦 🔥 🚀



Sprawdź nasze kanały social media:

Instagram: https://www.instagram.com/miesnapaczka.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/miesnapaczka/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/miesnapaczka/

YouTube: https://www.youtube.com/@miesnapaczka

4 400 - 5 300 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty