• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingPerformance (SEM)Performance Specialist
    Performance Specialist
    Marketing
    Milco

    Performance Specialist

    Milco

    Poznań
    1 271 - 2 034 USDNetto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office Excel

    googleads

    FACEBOOKADS

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Przejrzałeś już wszystkie oferty pracy z Google / Facebook Ads, wysłałeś CV, ta jest następna w kolejce, więc w sumie co szkodzi wysłać jeszcze jedno CV? Może się wstrzymaj i przeczytaj to ogłoszenie do końca.


    Jesteśmy butikiem mediowym kupującym media 360, specjalizującym się w planowaniu digital, który realizuje złożone strategicznie zadania reklamowe dla naszych klientów. Zobacz jakim wyzwaniom stawiamy czoła:


    ➡ Byliśmy odpowiedzialni za prowadzenie reklam we wszystkich Social Media dla Żabka / Berlinki / Pringles.

    ➡ Odpowiadamy za zwiększenie sprzedaży ecommerce VOX w Meksyku oraz promocję salonów VOX w Polsce.

    ➡ Wprowadziliśmy na rynek nową kategorię produktową: brain drink Brainer. Kampania prowadzona była w 11 kanałach online i offline.

    ➡ Wspieramy w rozwoju startup Petsy.

    ➡ Wdrażamy nietypowe formaty reklamowe, jak bannery z wbudowanym silnikiem Google Maps, rejestrujących konwersje przyjścia do punktów stacjonarnych.

    ➡ Wspieramy siłownie CityFit w działaniach sprzedażowych.


    Klienci, z którymi pracowaliśmy: żabka / vox / cityfit / berlinki / pringles / x-kom / veet / szkoły żak / lidia kalita / ekstraklasa / tchibo / lionelo / resi4rent / arbiton / dekoracjadomu.pl / accenture / panattoni / semcore / zeegma / overmax



    ❗Dodatkowo pracujemy ramię w ramię, ze świetnymi agencjami strategicznymi / komunikacyjnymi, takimi jak: ThinkECO, CUKIER, WellWell, VMR i więcej.

    Kampanie realizowane we współpracy z nimi, pozwalają połączyć działania w wielu kanałach, by zrealizować założone cele.



    Szukamy więc osoby, z którą dobrze będzie się nam, i naszym partnerom, pracowało. Osoby, która chce zweryfikować swoje umiejętności na dużych budżetach i realnych case’ach, które zmieniają postrzeganie marek i wpływają na decyzje zakupowe użytkowników.


    Jeśli chcesz pracować w agencji, w której obsługujesz 20 klientów, na każdego poświęcasz 2h w tygodniu, jeśli nie chcesz się angażować w biznes klienta, czy rekomendować i testować nowych działań, to nie wysyłaj CV. Jeśli jednak chcesz przejść przyspieszony kurs planowania i realizacji kampanii, skupić się w całości na działaniach dla kilku klientów, to zapoznaj się z procesem rekrutacyjnym*:


    1. Otrzymujemy Twoje CV - jeśli pasujesz do profilu, rozmowę umawiamy w ciągu 1-2 dni.
    2. Widzimy się na zdalnej, 30 minutowej rozmowie
    3. Dostajesz zadanie rekrutacyjne do rozwiązania
    4. Widzimy się na kolejnej rozmowie, gdzie omawiamy Twoje odpowiedzi
    5. Zatrudniamy wybranego kandydata


    Natomiast jeśli nie masz zamiaru przechodzić w pełni przez proces i robić zadań rekrutacyjnych, nie traćmy swojego czasu — zawsze możesz polecić kogoś kto to zrobi. Za polecenie osoby, która sprawdzi się na okresie próbnym zapłacę 2 000 zł.


    Zakres obowiązków:


    • realizacja kampanii dla klientów z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereście / Programmatic)
    • tworzenie tekstów reklamowych do reklam
    • optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.)
    • monitorowanie prowadzonych kampanii reklamowych i przygotowywanie raportów


    Czego oczekują:


    • minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii efektywnościowych (najlepiej poparte osiągniętymi wynikami i przykładami) WARUNEK KONIECZNY
    • łatwość czytania wskaźników mediowych (CPC, ROAS, CPM, CTR, itd.)
    • dobrej znajomości języka angielskiego
    • doskonałej znajomości Google Analytics, Google Merchant Center
    • znajomość GTM
    • dobrej znajomości programu Excel
    • zaangażowania i inicjatywy


    Co mogą Ci zaoferować:


    • pracę zdalną
    • samodzielne stanowisko
    • wpływ na rozwój agencji, możliwość szybkiego awansu
    • wynagrodzenie 5-8k netto (na rękę) i premie od wyników w systemie efektywnościowym (co miesiąc)
    • możliwa UoP
    • dla studentów możliwość pracy na umowę zlecenie
    1 271 - 2 034 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Communication Specialist (project management)

    Communication Specialist (project management)

    Nowa
    Bespoke
    Warszawa
    język angielski
    facebook
    storytelling
    Nowa
    Analytics Specialist

    Analytics Specialist

    Nowa
    1 908 - 2 289 usd
    data.rocks
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Tag Manager
    myślenie analityczne
    komunikatywność
    Nowa
    Specjalista ds. Allegro

    Specjalista ds. Allegro

    Nowa
    1 272 - 2 543 usd
    AdsUp
    Mosina
    Canva
    Allegro Ads
    Allegro
    Nowa
    💥 Specjalista ds. Allegro 💥

    💥 Specjalista ds. Allegro 💥

    Nowa
    1 272 - 2 543 usd
    Agencja Pirk Spark
    Swarzędz
    digital marketing
    Allegro Ads
    umiejętności analityczne
    Nowa
    META Ads specialist

    META Ads specialist

    Nowa
    1 145 - 1 653 usd
    KAMAN marketing
    Rzeszów
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    marketing
    Meta Ads
    skuteczna komunikacja
    Nowa