E-commerce Manager
Marketing

E-commerce Manager

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

język angielski

analiza

content marketing

manager

e-commerce

Opis stanowiska

E-commerce Manager

Mielecki Instytut Technologiczny


Mielecki Instytut Technologiczny (MIT) jest spółka technologiczną z siedzibą w Mielcu oraz oddziałami w Krakowie oraz Radomyślu Wielkim, projektującą i produkującą baterie litowo-jonowe, zarówno pod markami własnymi jak i w modelu OEM/ODM. Aktualnie, spółka oferuje swoje produkty oraz usługi głównie do branży micromobility (hulajnogi, rowery oraz motocykle elektryczne) jak i branży fotowoltaicznej (magazyny energii). MIT poszukuje do swojego zespołu E-commerce Managera.


Dlaczego MIT?

Dołączając do MIT, będziesz mieć okazję wziąć udział w procesie tworzenia oraz rozwoju działu produktu w branży baterii litowo-jonowych, zarówno dla klientów polskich jak i zagranicznych. Będziesz uczestniczyć w procesach ustalania wymagań, tworzenia BOMu czy audytowania dostawców, co przełoży się na stworzenie nowego produktu lub produkcję kolejnej serii istniejącego.


Co oferujemy:


  • Doskonała szanse na rozwój swojej kariery w ambitnej, dynamicznie rosnącej spółce technologicznej,
  • Atrakcyjne zarobki zależne od umiejętności oraz doświadczenia,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (PC, telefon),
  • Elastyczna forma zatrudnienia (UoP, B2B lub inne),
  • Wysoki poziom autonomii oraz pracę w rosnącym zespole techniczno-produktowym,
  • Premie lub opcje pracownicze dla wyróżniających się kandydatów.


Główne obowiązki:


  • Tworzenie i wdrażanie strategii e-commerce zgodnie z celami firmy,
  • Analiza rynku, konkurencji i trendów branżowych,
  • Opracowywanie planów marketingowych i promocyjnych,
  • Nadzór nad funkcjonowaniem strony internetowej oraz platformy e-commerce,
  • Zapewnienie płynnej nawigacji, responsywności i wydajności witryny,
  • Planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych online (SEO, SEM, e-mail marketing, media społecznościowe itp.),
  • Analiza skuteczności kampanii i dostosowywanie strategii w oparciu o wyniki,
  • Rozwiązywanie problemów i udzielanie wsparcia w związku z zamówieniami, płatnościami i dostawami.
  • Monitorowanie wskaźników kluczowych wydajności związanych z e-commerce. Regularne raportowanie wyników i analiza trendów,
  • Wdrażanie działań mających na celu zwiększenie konwersji i sprzedaży,
  • Planowanie i wdrażanie płatnych kampanii reklamowych online,
  • Współpraca z działami logistyki, marketingu, finansów itp.,
  • Analiza działań konkurencji w dziedzinie e-commerce,
  • Wnioskowanie z najlepszych praktyk i dostosowywanie strategii firmy.


Kogo szukamy?


  • Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego podobnym stanowisku,
  • Znajomość metod i narzędzi do analizy efektywności wprowadzanych rozwiązań,
  • Umiejętności związane z zarządzaniem zespołem,
  • Doświadczenie w pracy z markatplace’ami,
  • Orientacja biznesowa, proaktywność,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2,
  • Pozytywne nastawienie i umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Znajomość branży magazynów energii i baterii będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość procesu produkcji akumulatorów będzie dodatkowym atutem,



Prosimy o umieszczenie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"

Rekomendowane oferty

Marketing Data Analyst

Nowa
Social Elite Dawid Bagiński ska
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
data analyst
analiza
e-commerce
Nowa