Communication Manager/ka - Esport
Marketing

Communication Manager/ka - Esport

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

organizacja pracy

PR/public relations

gaming

account manager

zarządzanie projektami

media relation

Mile widziane

event

copywriting

content marketing

Opis stanowiska

Cześć!

Jesteśmy Monday Group i do naszego zespołu szukamy Communication Managera/ki.

Jeden z naszych działów, Consumer & Gaming, związany z nowymi technologiami, projektami esportowymi i gamingowymi powiększa zespół. Jeśli z zamiłowania jesteś graczem i udało Ci się przerodzić swoją pasję w karierę zawodową, to praca dla Ciebie!


Nasz zespół potrzebuje doświadczonego managera, który całym sercem czuje i rozumie świat gamingu i esportu. Sprawdź czy to właśnie Ciebie szukamy - Let's play a game!


Odezwij się do nas, jeśli Twoje skille to:


➡️ 2 lata Exp na takim stanowisku w PRze, marketingu lub mediach

➡️ doskonała znajomość świata gamingu (popularnych i pojawiających się tytułów, zachowań konsumenckich i trendów), ze szczególnym uwzględnieniem esportu w kraju i poza jego granicami

➡️ zarządzanie zespołem

➡️ budowanie, motywowanie i pociągnięcie za sobą teamu do działań często wykraczających poza standard

➡️ zorganizowanie, dobra zdolność planowania i kontrolowania działań w czasie

➡️ budowanie kosztorysów, kontrolowanie budżetów i rozliczanie projektów

➡️ płynne posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie

➡️ tworzenie własych pomysłów na aktywacje gamingowe off- i online


Jakie zadania ma game master?


  • Po pierwsze zarządzanie zespołem – koordynowanie pracy i czuwanie nad merytorycznym rozwojem członków powierzonego zespołu;
  • Po drugie kompleksowe prowadzenie Klientów w obszarze gamingu i esportu (nadzór projektowy na każdym etapie realizacji (planowanie, przygotowywanie harmonogramów, wycen, egzekucja);
  • Po trzecie utrzymaniem dobrych relacji z klientami oraz utrzymaniem porządku w rozliczeniach we współpracy z nimi;
  • Po czwarte kreatywne podejście do tworzenia koncepcji projektowych (eventy, aktywacje, content) i wyszukiwanie nietuzinkowych kandydatur osób do współpracy (esportowcy, influencerzy, streamerzy, content creatorzy) oraz prowadzenie tych współprac;
  • Angażowanie się w zadania operacyjne zespołu jeśli będzie taka potrzeba: tworzenie contentu (artykułów, informacji prasowych, case studies, komentarzy) i koordynowanie procesu tworzenia materiałów, np. prezentacji, animacji, grafik przy współpracy z sprawdzonymi podwykonawcami – agencjami eventowymi, grafikami, analitykami czy organizowanie (e-)spotkań prasowych, (e-)wydarzeń specjalnych, (e-)eventów u klienta;


Wszystko to w komfortowych warunkach ze względu na naszą rozpoznawalność, mocne brandy oraz rozbudowaną sieć partnerską, a także przy wsparciu, w dobrej atmosferze i pozostawionej wolnej ręce do działania.


Co proponujemy?


👍Wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko jako Manager będziesz działać samodzielnie przy większych projektach:

dla Communication Managera od 9100 - 10100 brutto


👍Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B, zlecenia) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Umożliwiamy pracę hybrydową (minimum 1x w miesiącu zapraszamy do warszawskiego biura, chcemy też, żebyś w razie potrzeb, tj. na ważne spotkania przyjeżdżał/a do biura) a jeśli wolisz możesz pracować w pełni stacjonarnie. Wszystko to według Twoich preferencji. Udostępniamy firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).


👍Dobrostan pracowników. Ponieważ ludzie są dla nas bardzo ważni to zapewniamy prywatną opiekę medyczną, kredyt w Pyszne.pl, gdzie można zamawiać posiłki, krótsze o 1h piątki i dodatkowy dzień wolny w miesiącu (czyli dodatkowo 12 dni urlopu rocznie!, niewykorzystany w danym miesiącu mondayoff przepada).


👍Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych (dzielimy się zyskiem z Mondaysami), po bonusy za polecenie pracowników.


👍Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia, kursy online i webinary oraz udział w konferencjach branżowych, umożliwiamy naukę języka angielskiego (1x tygodniu zajęcia z native speakerem).


👍 Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o dobre relacje w zespole, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”. Stawiamy na długotrwałe, partnerskie relacje z Klientami, a przede wszystkim naszym podejściem i działaniami budujemy relacje marka & konsument.


👍 Zaangażowanie w działania globalne i lokalne. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi, topowymi markami, jak i lokalnymi brandami m. in. z branży technologicznej, finansowej, bankowości, gamingowej. Nasza specjalność? Kampanie digital, social media, Public Relations, content marketing, influencer marketing.


👍Jakość nie jakoś. Zależy nam na nieszablonowym i indywidualnym podejściu do strategii, komunikacji i kreacji. Chcemy, aby nasze pomysły przykuwały uwagę, wywoływały emocje i zapadały w pamięć. Realizujmy to wspólnie, bo w grupie raźniej!


👍Sprawny, profesjonalny proces rekrutacji i onbordingu. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego. A w ramach onboardingu otrzymasz zindywidualizowany harmonogram wdrożenia.


Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?

Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.

Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 9 działów: Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Digital Marketing, Sales Driven Marketing, Social Media B2C, Corporate&Public Affairs, B2B Communication, Google oraz Finance&Administration. Pracuje u nas 90 konsultantów.


Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl oraz mondaydigital.pl


Brzmi ciekawie?

Możesz dać nam znać na dwa sposoby:

- wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie;

- Odezwij się poprzez Linkedin a tam ustalimy, w jaki sposób możemy Cię poznać - osoba kontaktowa to Anna Balion i Karolina Śmiejkowska


Pozdrawiam,

Karolina Śmiejskowska,

Head of Consumer & Gaming



Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.

Zapraszamy! Sprawdźmy, czy czekaliśmy na siebie :)

Rekomendowane oferty

(Junior) Account Executive | Public Affairs

Nowa
5 000 - 6 500 PLN/mies.
Burson (daw. Hill and Knowlton)
Warszawa
copywriting
teksty analityczne
praca z klientem
Nowa

PR Senior Consultant/ka

Nowa
6 600 - 8 300 PLN/mies.
ADVALUE
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft 365
zarządzanie projektami
tworzenie treści
Nowa