Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

PA Account Executive/ Senior AE
new
Marketing
Monday - agencja komunikacji

PA Account Executive/ Senior AE

Monday - agencja komunikacji
Warszawa
7 720 - 9 640 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 400 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Public Affairs
Angielski
pr korporacyjny
Mile widziane
pr
odpowiedzialność
dobra organizacja pracy
Opis stanowiska

Cześć!

Jesteśmy Monday Group i do naszego działu Corporate & Public Affairs szukamy Account Executive/ Senior Account Executive (obszar Public Affairs)

W dziale Corporate & Public Affairs łączymy kompetencje z obszarów Public Relations oraz Public Affairs. Prowadzimy działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B oraz B2C. Prężnie się rozwijamy – stale pozyskujemy nowe projekty, obecnie w naszym portfolio znajdują się klienci z branży: technologicznej, e-commerce, q-commerce, automotive, czy surowcowej, realizujemy działania między innymi dla takich marek jak: OLX, WOLT, Aptiv, Equnix, Petronas.


Poszukiwany/a kandydat/ka dołączy jako 8 osoba do działu CPA, w którym będzie pracować dla wybranej grupy klientów (w 2 osobowym teamie). Odpowiadać będzie za obsługę projektów Public Affairs i Public Relations z branży technologicznej, automotive i e-commerce (dodatkowym plusem będzie, jeśli już przy takich tematach pracowałeś/aś). Na co dzień będzie zajmować się zarówno wspieraniem działań z zakresu Public Affairs, jak i komunikacją korporacyjną.


Odezwij się do nas, jeśli:

➡️ Masz minimum 2-letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w agencji PR/ Komunikacji/ Marketingu lub doświadczenie w pracy w administracji publicznej – chętnie rozważymy Twoją aplikację, jeśli jesteś Account Executive oraz, jeśli pracowałeś/aś dotychczas po stronie klienta/producenta;

➡️ Posiadasz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami w obszarze komunikacji korporacyjnej/B2B; Doświadczenie we współpracy z mediami będzie też dodatkowym atutem

➡️ Interesujesz się sprawami publicznymi oraz orientujesz się jak funkcjonuje administracja publiczne i proces legislacyjny

➡️ Masz „lekkie pióro” i doskonale znasz zasady pisowni języka polskiego oraz biegle posługujesz się j. angielskim – dzięki czemu będziesz mógł/mogła pracować z materiałami, które dostajemy od klienta w wersji oryginalnej.

➡️ Cechują Cię świetne zdolności interpersonalne, potrafisz budować długofalowe profesjonalne

relacje w zespole, z klientami oraz interesariuszami;

➡️ Potrafisz ustalać priorytety i organizować sobie pracę, jesteś systematyczny/a i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania;


Czym będziesz się zajmować?

Oddamy w Twoje ręce część tematów, którymi będziesz samodzielnie się opiekował/ła – innymi słowy będziesz koordynować projekty, począwszy od przygotowania researchu, poprzez opracowanie koncepcji działań, po konsulting klientów. W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć raporty i analizy, kontaktować się z kluczowymi interesariuszami klientów, ekspertami i liderami opinii, ale również planować i owe plany wdrażać w życie. Będziesz odpowiadał/odpowiadała za działania komunikacyjne wspierające projekty PA i PR. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu.


Co proponujemy?


👍 Wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko będziesz działać samodzielnie przy większych projektach. W przypadku:

  • umowy o pracę: 6 400 – 8 000 zł brutto
  • współpracy B2B: 7720- 9640 zł na fakturze


Ścieżka rozwoju w monday group zaczyna się od Asystenta, przez Junior/ Account Executive/ Senior Account Executive (tj. od Młodszego do Starszego Specjalisty ds. PR), po Public Affairs/ Comms Managera, Senior PA/Comms Managera, aż do Szefa/Szefowej Działu (Head of Team).


👍Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B, zlecenia) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Udostępniamy też firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).

Umożliwiamy pracę hybrydową oraz w pełni stacjonarnie (zależy nam na pracy z biura minimum 1x w tygodniu)


👍Dobrostan pracowników. Ponieważ ludzie są dla nas bardzo ważni to, zapewniamy prywatną opiekę medyczną, miesięczny, odnawialny kredyt w Pyszne.pl, krótsze o 1h piątki i 12 dodatkowych dni wolnych w roku (w każdym miesiącu pracownik ma jeden, dodatkowy dzień wolny).


👍Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych, po bonusy za polecenie pracowników.


👍Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia, kursy online i webinary oraz udział w konferencjach branżowych.


👍 Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o dobre relacje w zespole, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”. Stawiamy na długotrwałe, partnerskie relacje z Klientami, a przede wszystkim naszym podejściem i działaniami budujemy relacje marka & konsument.


👍Zaangażowanie w działania globalne i lokalne. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi, topowymi markami, jak i lokalnymi brandami m. in. z branży technologicznej, finansowej, bankowości, gamingowej. Nasza specjalność? Zintegrowane kampnaie obejmujące PR, digital, social media, Public Affairs, content marketing, influencer marketing, sales-driven markietng.


👍Jakość nie jakoś. Zależy nam na nieszablonowym i indywidualnym podejściu do strategii, komunikacji i kreacji. Chcemy, aby nasze pomysły przykuwały uwagę, wywoływały emocje i zapadały w pamięć. Realizujmy to wspólnie, bo w grupie raźniej!


👍Szybki proces rekrutacji. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego.


Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?

Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.


Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 9 działów: Corporate&Public Affairs , Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Social Media & Digital Marketing, Sales Driven Marketing, B2B Communication, Google oraz Finance&Administration, a także dział kreacji. Pracuje u nas 90 konsultantów.


Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl oraz mondaydigital.pl


Czujesz, że to propozycja dla Ciebie?

Możesz dać nam znać na dwa sposoby:

- wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie


Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.

Zapraszamy!

7 720 - 9 640 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 400 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty