Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Public Affairs Senior Account Executive
new
PM
Monday - agencja komunikacji

Public Affairs Senior Account Executive

Monday - agencja komunikacji
Warszawa
9 280 - 11 200 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 700 - 9 300 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Public Affairs
pr korporacjny
Angielski
Mile widziane
pr
odpowiedzialność
dobra organizacja pracy
Opis stanowiska

Cześć! 

Jesteśmy Monday Group i do naszego działu Corporate & Public Affairs szukamy Senior Account Executive


W dziale Corporate & Public Affairs łączymy kompetencje z obszarów Public Relations oraz Public Affairs. Prowadzimy działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B oraz B2C. Prężnie się rozwijamy – w zeszłym roku pozyskaliśmy aż 5 nowych projektów, obecnie w naszym portfolio znajdują się klienci z branży: technologicznej, e-commerce, q-commerce, automotive, czy gaming, realizujemy działania między innymi dla takich marek jak: OLX, Wolt, Aptiv, Petronas, Palo Alto Networks


Poszukiwany/a kandydat/ka dołączy jako 7 osoba do działu CPA, w którym będzie pracować dla wybranej grupy klientów (w 4 osobowym teamie). Odpowiadać będzie za obsługę projektów z branży technologicznej, cyberbezpieczeństwa, automotive i e-commerce (dodatkowym plusem będzie, jeśli już przy takich tematach pracowałeś/aś). Na co dzień będzie zajmować się zarówno komunikacją złożonych zagadnień adresowanych do biznesu, jak i tych wymagających tworzenia angażujących i kreatywnych treści dla konsumentów. Z uwagi na specyfikę działu CPA, obok PR, będzie miał/a możliwość rozwijać się w obszarze public affairs czy digital marketingu.


Odezwij się do nas, jeśli:

➡️ Masz minimum 3-letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w agencji PR/ Komunikacji/ Marketingu – chętnie rozważymy również Twoją aplikację, jeśli jesteś Account Executive oraz, jeśli pracowałeś/aś dotychczas po stronie klienta/producenta;

➡️ Posiadasz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami w obszarze komunikacji korporacyjnej/B2B;

➡️ Interesujesz się technologiami i biznesem, śledzisz trendy – lub będziesz potrafił/a zrozumieć i przyswoić informacje np. o rozwiązaniach dla pojazdów zautomatyzowanych, centrach danych oraz pamięci masowej, i opowiedzieć o nich w ciekawy i angażujący sposób;

➡️ Masz „lekkie pióro” i doskonale znasz zasady pisowni języka polskiego oraz biegle posługujesz się j. angielskim – dzięki czemu będziesz mógł/mogła pracować z materiałami, które dostajemy od klienta w wersji oryginalnej.

➡️ Cechują Cię świetne zdolności interpersonalne, potrafisz budować długofalowe relacje w zespole, z klientami oraz podwykonawcami;

➡️ Potrafisz ustalać priorytety i organizować sobie pracę, jesteś systematyczny/a i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania;


Czym będziesz się zajmować?

Oddamy w Twoje ręce część tematów, którymi będziesz samodzielnie się opiekował/ła – innymi słowy będziesz koordynować projekty, począwszy od przygotowania koncepcji po komunikację i konsulting klientów. W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć materiały prasowe (w tym tłumaczenia i dystrybucja), kontaktować się z kluczowymi dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii, ale również planować i owe plany wdrażać w życie. Będziesz brał/a udział w tworzeniu kampanii, eventów prasowych oraz przygotowywał/a komunikację nowości wprowadzanych na polski rynek. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu.


Co proponujemy?


👍 Wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko będziesz działać samodzielnie przy większych projektach. Dla Senior Account Executive, w przypadku:

  • umowy o pracę: 7 700 – 9 300 brutto
  • współpracy B2B: 9 280 – 11 200 zł na fakturze


Ścieżka rozwoju w monday group zaczyna się od Asystenta, przez Junior/ Account Executive/ Senior Account Executive (tj. od Młodszego do Starszego Specjalisty ds. PR), po Communication Managera, Senior Communication Managera, aż do Szefa/Szefowej Działu (Head of Team).


👍Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B, zlecenia) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Udostępniamy też firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).

Umożliwiamy pracę hybrydową oraz w pełni stacjonarnie (w przypadku osób z województwa mazowieckiego zależy nam na pracy z biura minimum 1x w tygodniu, pozostałe osoby zapraszamy do warszawskiego biura co najmniej 1x w kwartale).


👍Dobrostan pracowników. Ponieważ ludzie są dla nas bardzo ważni to zapewniamy prywatną opiekę medyczną, miesięczny, odnawialny kredyt w Pyszne.pl, krótsze o 1h piątki i 12 dodatkowych dni wolnych w roku (w każdym miesiącu pracownik ma jeden, dodatkowy dzień wolny).


👍Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych, po bonusy za polecenie pracowników.


👍Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia, kursy online i webinary oraz udział w konferencjach branżowych.


👍 Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o dobre relacje w zespole, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”. Stawiamy na długotrwałe, partnerskie relacje z Klientami, a przede wszystkim naszym podejściem i działaniami budujemy relacje marka & konsument.


👍Zaangażowanie w działania globalne i lokalne. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi, topowymi markami, jak i lokalnymi brandami m. in. z branży technologicznej, finansowej, bankowości, gamingowej. Nasza specjalność? Zintegrowane kampanie obejmujące PR, digital, social media, Public Affairs, content marketing, influencer marketing, sales-driven markietng.


👍Jakość nie jakoś. Zależy nam na nieszablonowym i indywidualnym podejściu do strategii, komunikacji i kreacji. Chcemy, aby nasze pomysły przykuwały uwagę, wywoływały emocje i zapadały w pamięć. Realizujmy to wspólnie, bo w grupie raźniej!


👍Szybki proces rekrutacji. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego.


Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?

Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.


Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 9 działów: Corporate&Public Affairs , Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Social Media & Digital Marketing, Sales Driven Marketing, B2B Communication, Google oraz Finance&Administration, a także dział kreacji. Pracuje u nas 90 konsultantów.


Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl oraz mondaydigital.pl


Czujesz, że to propozycja dla Ciebie?

Możesz dać nam znać na dwa sposoby:

- wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie;

- odezwij się poprzez social media – osoba kontaktowa to Alicja Kubów


Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.

Zapraszamy!

9 280 - 11 200 PLN

Netto miesięcznie - B2B

7 700 - 9 300 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty