Naszym Klientem jest duży międzynarodowy koncern będący generalnym dystrybutorem (importerem) unanej marki samochodów osobowych. W związku z dynamicznym rozwojem działu marketingu firma poszukuje do swojego zespołu kandydatów na stanowisko:
Opis:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za działania ukierunkowane na rozwój cyfrowych kanałów komunikacji z klientem, pracując na zaawansowanych narzędziach wspierających automatyzację komunikacji oraz zarządzanie bazą klientów (m.in. Salesforce).
Zadania:
• Wspieranie importera oraz sieci dealerskiej w realizacji celów biznesowych poprzez wykorzystanie narzędzi z zakresu Marketing Automation, CRM, BI
• Udział w projektach związanych z rozwojem obszarów marketingu cyfrowego
• Dbałość o prawidłową dystrybucję komunikatów w poszczególnych kanałach cyfrowych
• Śledzenie i wdrażanie nowości technologicznych w obszarze Technologii Marketingowych (MarTech)
• Dbałość o pełne wykorzystanie narzędzi cyfrowych: strony internetowe, aplikacje, systemy Marketing Automation
• Pomiar i analiza wskaźników Marketing Automation & CRM
• Segmentacja obecnych oraz identyfikowanie nowych klientów
• Opracowywanie reguł automatycznych akcji marketingowych
• Współpraca z kancelarią prawną w celu realizowania działań zgodnie z obowiązującym prawem dotyczącym przetwarzania danych osobowych
Poszukujemy:
• Osoby o przynajmniej 1-rocznym doświadczeniu w Digital Marketingu i/lub MarTech, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu Marketing Automation oraz CRM
• Znajomość zasad budowania i segmentacji bazy klientów
• Doświadczenie w integracji i automatyzacji marketingu z użyciem narzędzi wykorzystujących API
• Rozwiniętych zdolności analitycznych i doświadczenia w zarządzaniu danymi (CRM, programy lojalnościowe lub strony internetowe)
• Praktycznej znajomości narzędzi (CRM, MA), znajomość Salesforce będzie dodatkowym atutem
• Umiejętność łączenia ze sobą różnych narzędzi i aplikacji
• Zdolność analitycznego myślenia i logicznego podejścia do rozwiązywania problemów
• Inicjatywy własnej w identyfikacji i proponowaniu zmian rozwojowych dla obszaru Digital Marketingu
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania
• Komunikatywności, otwartości na innych i pracę w grupie
• Znajomość języka angielskiego (przynajmniej poziom B2)
• Prawo jazdy kat. B (możliwe sporadyczne wyjazdy służbowe)
• Umiejętność pisania przejrzystych instrukcji
• Gotowość do pracy w kulturze organizacyjnej nastwionej na otwartą komunikację wewnątrz zespołu, informacje zwrotne i stały rozwój
Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Pracę w dużej międzynarodowej firmie z silną orientacją na dostarczanie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta
• Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych
• Możliwość stałego rozwoju poprzez ambitne projekty (często międzynarodowe) oraz dostęp do wysokiej jakości szkoleń branżowych
• Wraz z rozwojem organizacji możliwość awansu na wyższe pozycje, także w strukturach międzynarodowych
• Atrakcyjne wynagrodzenei stałe
• Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, bony świąteczne itp.)
• Zgrany zespół i przyjazną atmosferę
• Pracę w formie hybrydowej
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
• Po analizie CV, wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę online z konsultantem MotoKariery (dajemy możliwość umówienia rozmowy poza tradycyjnymi godzinami pracy)
• Wybrane osoby możemy zaprosić do audytu językowego oraz wypełnienia testów psychologicznych
• Zakwalifikowane osoby zaprosimy do rozmów z przedstawicielami pracodawcy (możliwe dodatkowe zadania i testy kompetencyjne na tym etapie)
MotoKariera S.C. jest wpisana do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem: 5875 jako agencja pośrednictwa pracy w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, doradztwa personalnego oraz doradztwa zawodowego.
Rekomendowane oferty