Specjalista ds. MarTech i CRM
Marketing

Specjalista ds. MarTech i CRM

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

praca w grupie

digital marketing

analiza

dobra organizacja pracy

marketing

komunikatywność

język angielski

CRM

Mile widziane

data analyst

prawo jazdy kat. B

samodzielność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Naszym Klientem jest duży międzynarodowy koncern będący generalnym dystrybutorem (importerem) unanej marki samochodów osobowych. W związku z dynamicznym rozwojem działu marketingu firma poszukuje do swojego zespołu kandydatów na stanowisko:


Specjalista ds. MarTech i CRM


Opis:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za działania ukierunkowane na rozwój cyfrowych kanałów komunikacji z klientem, pracując na zaawansowanych narzędziach wspierających automatyzację komunikacji oraz zarządzanie bazą klientów (m.in. Salesforce). 


Zadania:

• Wspieranie importera oraz sieci dealerskiej w realizacji celów biznesowych poprzez wykorzystanie narzędzi z zakresu Marketing Automation, CRM, BI

• Udział w projektach związanych z rozwojem obszarów marketingu cyfrowego

• Dbałość o prawidłową dystrybucję komunikatów w poszczególnych kanałach cyfrowych

• Śledzenie i wdrażanie nowości technologicznych w obszarze Technologii Marketingowych (MarTech)

• Dbałość o pełne wykorzystanie narzędzi cyfrowych: strony internetowe, aplikacje, systemy Marketing Automation

• Pomiar i analiza wskaźników Marketing Automation & CRM

• Segmentacja obecnych oraz identyfikowanie nowych klientów

• Opracowywanie reguł automatycznych akcji marketingowych

• Współpraca z kancelarią prawną w celu realizowania działań zgodnie z obowiązującym prawem dotyczącym przetwarzania danych osobowych


Poszukujemy:

• Osoby o przynajmniej 1-rocznym doświadczeniu w Digital Marketingu i/lub MarTech, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu Marketing Automation oraz CRM

• Znajomość zasad budowania i segmentacji bazy klientów

• Doświadczenie w integracji i automatyzacji marketingu z użyciem narzędzi wykorzystujących API

• Rozwiniętych zdolności analitycznych i doświadczenia w zarządzaniu danymi (CRM, programy lojalnościowe lub strony internetowe)

• Praktycznej znajomości narzędzi (CRM, MA), znajomość Salesforce będzie dodatkowym atutem

• Umiejętność łączenia ze sobą różnych narzędzi i aplikacji

• Zdolność analitycznego myślenia i logicznego podejścia do rozwiązywania problemów

• Inicjatywy własnej w identyfikacji i proponowaniu zmian rozwojowych dla obszaru Digital Marketingu

• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania

• Komunikatywności, otwartości na innych i pracę w grupie

• Znajomość języka angielskiego (przynajmniej poziom B2)

• Prawo jazdy kat. B (możliwe sporadyczne wyjazdy służbowe)

• Umiejętność pisania przejrzystych instrukcji

• Gotowość do pracy w kulturze organizacyjnej nastwionej na otwartą komunikację wewnątrz zespołu, informacje zwrotne i stały rozwój


Oferujemy:

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

• Pracę w dużej międzynarodowej firmie z silną orientacją na dostarczanie najwyższej możliwej jakości obsługi klienta 

• Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych

• Możliwość stałego rozwoju poprzez ambitne projekty (często międzynarodowe) oraz dostęp do wysokiej jakości szkoleń branżowych

• Wraz z rozwojem organizacji możliwość awansu na wyższe pozycje, także w strukturach międzynarodowych

• Atrakcyjne wynagrodzenei stałe

• Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, bony świąteczne itp.)

• Zgrany zespół i przyjazną atmosferę

• Pracę w formie hybrydowej


Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

• Po analizie CV, wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę online z konsultantem MotoKariery (dajemy możliwość umówienia rozmowy poza tradycyjnymi godzinami pracy)

• Wybrane osoby możemy zaprosić do audytu językowego oraz wypełnienia testów psychologicznych

• Zakwalifikowane osoby zaprosimy do rozmów z przedstawicielami pracodawcy (możliwe dodatkowe zadania i testy kompetencyjne na tym etapie)



MotoKariera S.C. jest wpisana do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem: 5875 jako agencja pośrednictwa pracy w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, doradztwa personalnego oraz doradztwa zawodowego.

Rekomendowane oferty

Marketing Specialist

Nowa
5 880 - 8 400 PLN/mies.
adcookie sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
budowanie strategii
Google Analytics
google trends
Nowa