Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta i administracji - praca popołudniowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta i administracji - praca popołudniowa

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

samodzielnośc

copywriting

zarządzenie dokumentami

fakturowanie

konsultant

obsługa klienta

multitasking

Mile widziane

skuteczna komunikacja

priorytetyzacja

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

M⋮BIURO - firma, która wraz z mKsięgowością oraz mKancelarią zapewniają kompleksową obsługę polskim i zagranicznym przedsiębiorcom od momentu rejestracji, poprzez outsourcing usług biurowych, stałą opiekę prawną, doradztwo podatkowe i obsługę księgową. Obecnie posiadamy 19 oddziałów w największych miastach Polski - do naszego zespołu poszukujemy odpowiedzialnej i godnej zaufania Kandydatki na stanowisko Specjalistki ds. telefonicznej obsługi klienta i administracji.


📍 ON-SITE WORK

➡️ Warszawa, ul. Młynarska 42

➡️ Wrocław, ul. Poniatowskiego

➡️ Kraków, ul. Czyżówka

➡️ Poznań, ul. Bóżnicza


Zakres obowiązków:

  • Wsparcie w koordynacji oddziałów na podstawie zleconych zadań
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz cykliczne wyjścia do Urzędu Pocztowego lub Banku,
  • Kontakt i utrzymywanie biznesowych relacji z Klientami,
  • Sporządzanie i przesyłanie ofert na prośbę Klientów oraz zawieranie umów,
  • Wystawianie faktur oraz ewidencję operacji gospodarczych w systemie wewnętrznym firmy,
  • Odbieranie i obsługa przychodzących połączeń od klientów
  • Udzielanie informacji dotyczących produktów i zakresu usług
  • Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie wsparcia w bieżących zgłoszeniach
  • Rejestrowanie danych dotyczących rozmów i zgłoszeń klientów
  • Współpraca z innymi działami w celu efektywnego rozwiązywania problemów klientów
  • Realizacja dodatkowych zadań i obowiązków zleconych przez przełożonych


Czego wymagamy:

  • Statusu studenta (warunek konieczny),
  • Gotowość do rotacyjnej pracy w różnych częściach miasta,
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w pracach administracyjnych,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
  • Umiejętność organizowania czasu pracy,
  • Cechy takie jak: profesjonalizm w podejściu do pracy oraz poczucie odpowiedzialności wykonywanych zadań, wysoka kultura osobista, systematyczność, samodzielność i pełne zaangażowanie,
  • Dostępności w godzinach 15:00 - 23:00


Co dajemy w zamian:

  • Pracę na ambitnym, samodzielnym - w zależności od sytuacji, stanowisku w młodym i energicznym zespole,
  • Stałe godziny pracy - od poniedziałku do piątku (15:00-23:00)
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w obszarze administracyjnym, prawnym, marketingowym lub HR - w zależności od preferencji,
  • BENEFITY: możliwość skorzystania z karty Multisport i opieki medycznej,
  • Odpłatne szkolenie po decyzji o zatrudnieniu oraz dalsze wsparcie w pierwszych, samodzielnych dniach pracy wraz z pełnym przygotowaniem i wręczeniem niezbędnych materiałów szkoleniowo-pomocniczych,
  • Pracę w dogodnej lokalizacji - Ponadto, oddział cieszy się świetnymi opiniami, które budowane są od wielu lat - na miejscu czeka Cię przyjazna atmosfera i zadowoleni, stali Klienci!


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem - prosimy również o zapoznanie się z warunkami zatrudnienia, tj. praca na cały etat, umowa zlecenie, obowiązkowy status studenta.