Zakres obowiązków:
- Pomoc w obsłudze zleceń transportowych,
- Pozyskiwanie klientów,
- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji spedycyjnej i biurowej,
- Monitorowanie realizacji zamówień i dbanie o terminowość dostaw,
- Zapewnienie wysokiej jakości usług oferowanych klientom,
- Weryfikacja faktur kosztowych i ich rejestracja w systemie,
- Rozliczanie oraz fakturowanie zleceń,
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy, klientami, partnerami oraz podwykonawcami.
Wymagania:
- Umiejętność praktycznego posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Outlook i Excel),
- Dobra znajomość j. angielskiego,
- Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobra organizacja pracy,
- Sumienność w wykonywaniu swoich zadań,
- Motywacja do dalszego rozwoju
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w systemie stacjonarnym / hybrydowym
- Wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy
- Przeszkolenie na stanowisku oraz możliwości rozwoju i awansu na stanowisko samodzielnego spedytora
- Pracę w stabilnej firmie z przyjazną atmosferą
- Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon)
- Pracę w atrakcyjnej lokalizacji w Sea Towers w Gdyni na 32 piętrze z widokiem na Zatokę Gdańską
- Benefity pracownicze
MULTIMODAL SOLUTIONS & SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy polską firmą zajmującą się dostarczaniem rozwiązań logistycznych dla naszych klientów. Naszym celem jest optymalizacja procesów, które wpływają na sprawność oraz niezawodne funkcjonowanie łańcuchów dostaw. Jesteśmy młodą firmą, działamy na rynku aktywnie od ponad roku i możemy pochwalić się stabilną bazą partnerów, nad których zaufaniem pracuje zgrany zespół doskonale wykwalifikowanych i zaangażowanych specjalistów zapewniających wysoki standard obsługi klienta. Należymy do grupy logistycznej złożonej z firm posiadających placówki na południu i wschodzie Polski, a nasze biuro w Sea Towers w Gdyni jest kolejnym elementem odpowiedzialnym za stworzenie nowych możliwości i rozwiązań dla klientów.