Firma MyBestPharm, lider w branży sprzedaży suplementów diety, poszukuje do swojego zespołu kreatywnego i zaangażowanego Social Media & Content Managera.
Wymagania:
Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu treściami marek na platformach społecznościowych, w tym prowadzenie kont brandów w social mediach (minimum 3 lata)
Umiejętność tworzenia skutecznych strategii komunikacji online
Znajomość narzędzi analitycznych do monitorowania wyników działań w mediach społecznościowych
Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie oraz łatwość tworzenia wartościowych tekstów,
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji
Kreatywność, znajomość aktualnych trendów oraz umiejętność generowania innowacyjnych pomysłów
Realizowanie celów biznesowych poprzez zwiększenie zasięgów, wzrost zaangażowania odbiorców oraz przeprowadzanie zleconych kampanii sprzedażowych
Obowiązki:
Planowanie, tworzenie i publikowanie treści na platformach społecznościowych (Instagram, Facebook) w zróżnicowanych formatach
Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych i bieżące dostosowywanie strategii komunikacji do potrzeb
Analiza wyników działań w mediach społecznościowych i raportowanie, dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych
Stała współpraca z zespołem marketingowym w realizacji celów sprzedażowych
Tworzenie angażujących i atrakcyjnych treści, które przyciągną uwagę naszej grupy docelowej
Community management & social listening, czyli utrzymywanie kontaktu ze społecznością w wiadomościach prywatnych wysyłanych do marki oraz włączanie wniosków do bieżącej strategii
Oferujemy:
Stałe zatrudnienie - umowa o pracę lub b2b - Ty decydujesz.
Możliwa praca zdalna lub hybrydowa
Elastyczne godziny pracy
Wysoki poziom odpowiedzialności i swobody decyzyjnej już od pierwszego dnia.