Specjalista ds. Content Marketingu B2B
Miejsce pracy: Praca stacjonarna w biurze w okolicach Nowego Sącza lub hybrydowo.
W NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny i oprogramowanie do zarządzania flotą pojazdów. Nasze oprogramowanie analizuje parametry pojazdów i pomaga lepiej zaplanować ich wykorzystanie. Pracujemy dla ponad 1700 specjalistów na terenie całej Polski.
Kogo szukamy?
Poszukujemy Specjalisty ds. Marketingu, który będzie pasjonatem tworzenia treści. Będziesz odpowiedzialny za tworzenie merytorycznych i angażujących treści, jak również za interakcję z różnymi zespołami w celu zrozumienia wyzwań i potrzeb rynku oraz efektywnego promowania produktów firmy.
Twoje obowiązki:
● Tworzenie merytorycznej i angażującej treści na temat zarządzania flotą pojazdów.
● Pisanie treści prezentujących i promujących nasze produkty i usługi.
● Publikacja treści na naszej stronie, naszym blogu, w mediów społecznościowych i w naszym newsletterze.
● Prowadzenie rozmów z zespołem produktowym, sprzedażowym, opieki klientów oraz z potencjalnymi i obecnymi klientami.
● Aktywne współtworzenie strategii komunikacyjnej firmy i jej realizacja.
● Współpraca z zespołem designerskim w celu tworzenia kreatywnych i spójnych projektów.
To praca dla Ciebie, jeśli:
● Jesteś otwarty na rozmowy z ludźmi i nie boisz się inicjować kontakt.
● Lubisz pisać.
● Masz kreatywne podejście do tworzenia treści i lubisz myśleć nieszablonowo.
● Cenisz pracę w dynamicznym środowisku startupowym i jesteś gotowy na przejęcie odpowiedzialności.
● Masz podejście do pracy według koncepcji Lean Startup.
Nasze wymagania:
● Doświadczenie w tworzeniu treści zorientowanych na Klienta.
● Zdolności komunikacyjnych, ciekawości i otwartości na innych ludzi - nie możesz bać się zadzwonić i porozmawiać np. z naszym Klientem.
● Bardzo dobrej organizacji pracy.
● Podstawowej znajomości zagadnień marketingowych (Google Analytics , SEO, SEM).
● Super jeśli masz doświadczenie w marketingu produktów SaaS.
Co możemy Ci zaoferować?
● Nowo utworzone stanowisko: Masz szansę na ogromny rozwój i wdrażanie własnych pomysłów w życie.
● Wynagrodzenie: od 4600 zł do 6800 zł netto przy umowie o pracę, od 6 000 zł do 9 000 zł netto B2B
● Staranne wdrożenie: Zależy nam na Twoim sukcesie, dlatego zapewniamy wsparcie na każdym etapie adaptacji.
● Rozwój zawodowy: Będziesz miał możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach i wymianie wiedzy z różnorodnym zespołem ekspertów – programistów, produktowców, menedżerów, handlowców i właścicieli.
● Otwarte i bezpośrednie relacje: Pielęgnujemy kulturę otwartości i bezpośredniego kontaktu we wszystkich zespołach.
● Wpływ na narzędzia pracy: Możesz samodzielnie wybrać sprzęt, z którego najchętniej korzystasz – telefon czy komputer.
● Aktywny udział w kształtowaniu procesów: Twoje pomysły i opinie są dla nas cenne; razem będziemy doskonalić naszą organizację.
● Tworzenie kameralnej, nowoczesnej firmy: Dołącz do nas i miej wpływ na rozwój technologicznej branży, która dynamicznie się rozwija.
● Pakiet socjalny: Zapewniamy bezpłatne obiady, kartę Multisport, lekcje języka angielskiego oraz finansowanie kursów i szkoleń.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Twoje CV zostanie przeanalizowane bezpośrednio przez jednego z członków zespołu marketingowego. Jeśli Twoja aplikacja będzie zgodna z naszymi oczekiwaniami:
● Krótka rozmowa: e-mailowo poinformujemy Cię o przejściu do kolejnego etapu i umówimy się na krótką rozmowę - chcemy zadać Ci podstawowe pytania i ustalić kolejne kroki. Rozmowa potrwa do 30 minut. Rozmowę poprowadzi Patryk.
● Spotkanie z zespołem: w kolejnym kroku spotkamy się w naszym biurze lub online z naszym zespołem na 2 godzinną rozmowę kwalifikacyjną.
● Ostatni etap to zaproszenie na spotkanie, podczas którego wykorzystamy elementy Assessment Center.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP