Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista ds. Administracji
new
Marketing
Nesperta Europe sp. z o.o.

Specjalista ds. Administracji

Nesperta Europe sp. z o.o.
Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Angielski
komunikatywność
sprzedaż
social media
analiza
dobra organizacja pracy
marketing
Opis stanowiska

Cześć! Z tej strony Nesperta 💅, właściciel marek: SEMILAC, SEMILAC Professional oraz hi hybrid, które aktualnie budują swoją rozpoznawalność także na rynkach zagranicznych.


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko - Specjalista ds. Administracji


Twój zakres obowiązków:

· Praca w Dziale Marketingowym.

· Sprawna obsługa recepcji Akademii, w tym w szczególności: łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, sprawna obsługa gości, w tym udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do określonych osób/miejsc, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie spotkań.

· Organizacja i obsługa spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, oraz dbanie o zaopatrzenie i wyposażenie organizacyjne spotkań.

· Przygotowywanie i organizowanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych Pracowników Akademii.

· Obsługa i prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłka i odbiór przesyłek ze szczególnym zachowaniem zasad poufności, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji.

· Przygotowywanie zamówień artykułów biurowych i innych na potrzeby Akademii, wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie.

· Koordynowanie i obsługa administracyjna szkoleń i pokazów.

· Aktywna sprzedaż produktów i usług Akademii - kompleksowa obsługa showroomu.

· Obsługa posprzedażowa bazy CRM.

· Współtworzenie innowacyjnych treści w zakresie przygotowywania materiałów social mediowych Akademii.

· Moderacja kont społecznościowych (odpowiadanie na komentarze i wiadomości) Akademii.

· Raportowanie, analiza zasięgów i wskaźników zaangażowania w Social Mediach Akademii.

· Monitorowanie lokalnych i globalnych trendów w Social Mediach.


Nasze wymagania:

✅ Wykształcenie wyższe, mile widziana administracja.

✅ Minimum rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków.

✅ Komunikatywna znajomość języka angielskiego – B1/B2.

✅ Dobra znajomość pakietu MS Office.

✅ Dokładność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość.

✅ Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność i nastawienie na klienta.

✅ Samodzielność w działaniu i efektywne zarządzanie czasem pracy.


Mile widziane:

· Znajomość narzędzi marketingowych.


Warunki współpracy z nami:


Rodzaj umowy 📄 👉 Umowa o pracę

Tryb pracy 💻 👉 Praca w systemie stacjonarnym


Oferujemy:

· Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić 😉

· Regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje 🤗

· Dobrą atmosferę w zgranym zespole 😊


Dodatkowo możesz liczyć na:

🌟Dofinansowanie zajęć sportowych

🌟Prywatna opieka medyczna

🌟Ubezpieczenie na życie

🌟Możliwość pracy zdalnej

🌟Zniżki na firmowe produkty i usługi

🌟Dofinansowanie wypoczynku

🌟 Dofinansowanie posiłków

🌟 Dofinansowanie szkoleń i kursów

🌟Elastyczny czas pracy

🌟System Kafeteryjny

🌟Program rekomendacji Pracowników

Sprawdź podobne oferty