Firma Nethansa to lider w obszarze kompleksowej obsługi e-commerce z zakresu sprzedaży na zagranicznych marketplace – Amazon i Kaufland.de oraz producent oprogramowania do dynamicznego pricingu – Nethansa Platform.
Współpracują z nami najwięksi sprzedający na Amazon – zarówno dystrybutorzy, jak i producenci.
W związku z rosnącymi potrzebami w obszarze obsługi klienta poszukujemy osoby, która wesprze zespół Customer Success.
Jeżeli pasjonuje Cię branża e-commerce, lubisz dane i chcesz wesprzeć lidera w branży - dołącz do naszego zespołu!
Jakie będą Twoje zadania?
- Obsługa kont sprzedażowych klientów
- Komunikacja z klientami (na poziomie B2B i B2C)
- Kontrola nad zamówieniami
- Dbałość o dobre opinie dla klientów
- Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami
- Ściąganie blokad sprzedażowych
- Zlecenia wewnętrzne
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Umiejętności organizacji własnej pracy
- Elastycznego myślenia
- Kreatywności
- Odpowiedzialności
- Pozytywnego nastawienia i orientacji na cel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość platformy Amazon
- Znajomość języka niemieckiego
Co oferujemy?
- Umowę B2B, a dla studentów umowę zlecenie
- Wynagrodzenie podstawowe + premię zależną od wygenerowanych wyników
- Możliwość pracy hybrydowej lub z biura (jak wolisz)
- Współpracę z kompetentnym, bardzo zgranym zespołem
- Firmowy sprzęt ze wszystkimi potrzebnymi narzędziami do pracy
- Benefity według Twojej potrzeby (do wyboru np. ubezpieczenie medyczne w Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, parking przy OBC)