Badacz Rynku / Research Specialist
Marketing

Badacz Rynku / Research Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

język angielski

power point

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

NEUROHM


Jesteśmy globalnym dostawcą technologii, specjalizującym się w nowoczesnych rozwiązaniach z zakresu badań marketingowych. Znakiem rozpoznawczym NEUROHM (www.neurohm.com) są innowacyjne metody oparte o pomiary pozadeklaratywne (w szczególności czasy reakcji- RT).

Odbiorcami naszych usług są regionalne i ogólnoświatowe firmy badawcze, doradcze oraz działy marketingu i innowacji podmiotów konsumenckich. Zdecydowana większość naszych klientów to odbiorcy rynku zagranicznego (ok 90%).


Badacz Rynku / Research Specialist


Miejsce pracy: Warszawa ( hybrydowo )


Twój zakres obowiązków:


  • Prowadzenie ilościowych projektów badawczych od początku do końca.
  • Kontakt z klientem polskim i zagranicznym (projektowy/ konsultingowy/ ofertowy).
  • Opracowywanie koncepcji badawczych i przedstawienie ich klientom (w tym zagranicznym).
  • Tworzenie narzędzi badawczych.
  • Nadzór nad realizacją badań.
  • Analiza i interpretacja danych (spokojnie, nie musisz znać SPSSa).
  • Opracowywanie raportów z badań.
  • Formułowanie rekomendacji w zakresie strategii marketingowej na podstawie przeprowadzonych badań i briefów klienta.
  • Prezentacja wyników z badań dla klientów (często są to prezentacje w języku angielskim).
  • Przygotowywanie ofert badawczych.
  • Rozwój produktów badawczych stosowanych przez firmę.
  • Promowanie firmy podczas konferencji branżowych


Nasze wymagania:


  • Masz minimum 2 lata doświadczenia w agencji badawczej, strategicznej lub w dziale badawczo- analitycznym po stronie Klienta.
  • Posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (spotkania z klientami oraz tworzenie raportów w języku angielskim).
  • Masz doświadczenie w tworzeniu narzędzi badawczych, w tym ankiet internetowych.
  • Potrafisz analizować i interpretować wyniki badań marketingowych.
  • Dobrze znasz Excel, Power Point i lubisz tworzyć estetyczne raporty :)
  • Jesteś sumienny_a, rzetelny_a i samodzielny_a.
  • Umiesz pracować pod presją czasu i w zmieniających się warunkach.
  • Jesteś gotowy_a do pracy stacjonarnej w wymiarze kilku dni w tygodniu w naszym biurze w centrum Warszawy (minimum 2 dni).
  • Posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (Marketing, Psychologia, Socjologia, Metody Ilościowe, Ekonometria).


Mile widziane:


  • Otwartość na nowe doświadczenia – tych z pewnością nie zabraknie!
  • Kreatywne myślenie.
  • Doświadczenie w badaniach business-to-business.
  • Znajomość programu SPSS.
  • Znajomość rynku usług badawczych.


To oferujemy:


  • Współpracę na pełen etat, na zasadzie B2B
  • Prywatna opieka medyczna, brak dress code’u, spotkania integracyjne, zajęcia ang- z native speakerem
  • Pracę z doświadczonym zespołem, w międzynarodowym środowisku (90% realizowanych projektów to projekty zagraniczne),
  • Pracę w trybie hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu),
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.


Rekomendowane oferty

Specjalista SEA / Google Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Looker Studio
komunikatywność
Google Ads
Nowa