NEUROHM
Jesteśmy globalnym dostawcą technologii, specjalizującym się w nowoczesnych rozwiązaniach z zakresu badań marketingowych. Znakiem rozpoznawczym NEUROHM (www.neurohm.com) są innowacyjne metody oparte o pomiary pozadeklaratywne (w szczególności czasy reakcji- RT).
Odbiorcami naszych usług są regionalne i ogólnoświatowe firmy badawcze, doradcze oraz działy marketingu i innowacji podmiotów konsumenckich. Zdecydowana większość naszych klientów to odbiorcy rynku zagranicznego (ok 90%).
Badacz Rynku / Research Specialist
Miejsce pracy: Warszawa ( hybrydowo )
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie ilościowych projektów badawczych od początku do końca.
- Kontakt z klientem polskim i zagranicznym (projektowy/ konsultingowy/ ofertowy).
- Opracowywanie koncepcji badawczych i przedstawienie ich klientom (w tym zagranicznym).
- Tworzenie narzędzi badawczych.
- Nadzór nad realizacją badań.
- Analiza i interpretacja danych (spokojnie, nie musisz znać SPSSa).
- Opracowywanie raportów z badań.
- Formułowanie rekomendacji w zakresie strategii marketingowej na podstawie przeprowadzonych badań i briefów klienta.
- Prezentacja wyników z badań dla klientów (często są to prezentacje w języku angielskim).
- Przygotowywanie ofert badawczych.
- Rozwój produktów badawczych stosowanych przez firmę.
- Promowanie firmy podczas konferencji branżowych
Nasze wymagania:
- Masz minimum 2 lata doświadczenia w agencji badawczej, strategicznej lub w dziale badawczo- analitycznym po stronie Klienta.
- Posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (spotkania z klientami oraz tworzenie raportów w języku angielskim).
- Masz doświadczenie w tworzeniu narzędzi badawczych, w tym ankiet internetowych.
- Potrafisz analizować i interpretować wyniki badań marketingowych.
- Dobrze znasz Excel, Power Point i lubisz tworzyć estetyczne raporty :)
- Jesteś sumienny_a, rzetelny_a i samodzielny_a.
- Umiesz pracować pod presją czasu i w zmieniających się warunkach.
- Jesteś gotowy_a do pracy stacjonarnej w wymiarze kilku dni w tygodniu w naszym biurze w centrum Warszawy (minimum 2 dni).
- Posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (Marketing, Psychologia, Socjologia, Metody Ilościowe, Ekonometria).
Mile widziane:
- Otwartość na nowe doświadczenia – tych z pewnością nie zabraknie!
- Kreatywne myślenie.
- Doświadczenie w badaniach business-to-business.
- Znajomość programu SPSS.
- Znajomość rynku usług badawczych.
To oferujemy:
- Współpracę na pełen etat, na zasadzie B2B
- Prywatna opieka medyczna, brak dress code’u, spotkania integracyjne, zajęcia ang- z native speakerem
- Pracę z doświadczonym zespołem, w międzynarodowym środowisku (90% realizowanych projektów to projekty zagraniczne),
- Pracę w trybie hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu),
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.